Het “huidige” asielzoekers beleid moet op de schop

Nee ik stem geen PVV en de manier hoe zij het uitbuiten met hun vooral “leegdhoofd kudde schapen socialmedia vervuilers” kunnen mijn goedkeuring niet wegdragen. Simpelweg omdat ze alleen schreeuwen! En niets begrijpen van de ÉCHTE problematiek.

In 1995 werkte ik 6 maanden bij de vreemdelingendienst. Een leerzame tijd. Ik dacht ook iedereen verdiend een thuis. Maar wie wel en wie niet.

Ik heb nog steeds 1 somalisch jochie op mijn netvlies, zoon van een generaal die iedereen overhoop schiet en uiteraard nu kapers betaald. Mister 15 jaar toen eistte elke ochtend om half 8 in het AZC een “inspectie appèl”. Zoniet sloeg hij je in elkaar. Destijds moesten ze elke week een stempel halen bij onze dienst.

Op 1 dag zat hij tegenover mij en ik moest voor meneer in appèl staan. Mijn collega’s hadden de grootste lol hoe zou ik het aanpakken. Ik keep em aan en zei “ik sta voor niemand op” hij werd woest en begon te schreeuwen. Beledigingen. Ik pakte mijn bonnenboekje deed de pc aan en maakte 12 proces verbalen aan want ik vertrouwde hem niet. Tijdens de rechtzaken verloor hij en moest terug.

Bij aankomst in Somalië duurde het niet lang dat hij doodgeschoten werd door een soldaat die onder zijn vader diende. Zijn vader was niet eens boos maar de soldaat kreeg promotie. De familie leeft niet meer door de burgeroorlog maar het gross van de asielzoekers is van deze “buitengewoon vriendelijke klasse”.

Op dit moment van oorlogen en nu ook terrorisme in Europe de ‘jihad’ en doorschuiven van land naar land wat niet mag volgens de wet moet er een tijdelijke stop komen.

Kijk es naar Amerika of Canada en Zwitserland. Australie of hun eigen landen. Zonder werk of borg geen toegang. Waarom moeten wij ze dan “om niet” (zonder tegenprestatie in toelatingsprocedure) hier binnen laten VLIEGEN. Je leest het goed vliegen 68% komt via Schiphol hier in Nederland. En wij maar denken die hebben geen geld. Let wel 40% reist business class.

Kun jij zo op vakantie? Velen hier kunnen niet eens op vakantie maar ontvluchten het vaderland om elders te werken. Vissers, boeren, kunstenaars maken een p.om box firma (net als apple google samsung) voor de goedkopere belasting en bouwen elders een nieuw leven op. Zonder qoutas wat voor boeren en vissers rampzalig is. Velen gaan failliet. Noorwegen, Alaska, Canada, VS etc zijn maar wat blij omdat de landbouw zo weer een kans krijgt.

Het programma op de NPO 1 is mateloos populair vanwege veel successtories. Soms gaat het uiteraard ook mis en de thuiskomers zie je toch weer vertrekken na een paar jaar.

Zodra ik kan ben ik ook weg. We zijn hier nog racistischer dan Duitsland en Frankrijk. Het Wilders effect heeft zijn werk goed gedaan. Zelfs Imams stemmen op hem de radicalen om vervolgens op TV te zeggen “Nederland is te soft” ……

De groep die geweerd moest worden heeft zich stevig genesteld op het Europese vaste land.

En daarom zeg ik “retour op eigen kosten vecht het daar maar uit” slechts 1 op de 12000 ofzo is een echte vluchteling zei die met kapotte kleren onder een trein of vrachtwagen zitten en vaak overlijden.

Amnesty International en Humanrightwatch hebben ons land op de 3de plek gezet qua “niet gaan wonen” omdat we onze burgers slecht behandelen.

Wie wil hier nog wonen??? Ik niet tenzij het een soort Zwitserland qua vreemdelingenbeleid wordt.