Die Geert toch, wat hij wil is zo gedateerd, maar ik mag het niet zeggen

Ad
http://www.ad.nl/dossier-nieuws/oordeel-zelf-dit-is-het-plan-van-geert-wilders~a1627bbc/

Ik las een stuk over Geert in het AD, over wat hij wil in Nederland. Met Nederland en van Nederland.. het voelt voor me of ik terug ga in de tijd, van voor WOII.. Er was toen een man wiens naam ik niet mag noemen in dit commentaar die het goed voor had voor en met Duitsland. Die Joden enzo noemde. Die een boek schreef met een oplossing, entlosung. Maar ik mag dat niet zeggen.
Als ik dat doe ben ik een landverrader, een rode idioot, een Sylvana Simons of DENK aanhanger, of erger nog PVDA lover.
In deze tijd mag je niet zeggen dat je die retoriek van onze Geert doodeng vindt. Dat het met de Islam niet zo’n vaart loopt, we kunnen ons goed beschermen met wetten, onze eh cultuur. Al begrijp ik niet wat onze Geert ermee bedoeld. 
Ik begrijp wel dat onze cultuur verworden is tot van die Rost van Tonningen en Mussert mensjes, die blind achter een geblondeerde gek aanlopen, die extreem rechts weer hebben omarmd. Net als toen, die mensen verraden, nu omdat ze moslim zijn of sympathisant, mens zeg maar…. die nadenkt, die geen rechts of links wil. Die de gevaren kent van indroctine. Net als wat Adolfje deed.
Maar ik mag het niet zeggen……….in onze vrije democratie met vrijheid van meningsuiting.