Van ‘In de kreukels’ naar ‘Dolende dertiger’ kijkavondje NPO3

Op zich mopperen we graag over de publieke omroep, immers wat je daar toch allemaal ziet. Toch kijken we er graag naar. 

NPO 1 mag dan de winnaar zijn, onderschat 3 niet. Een dinsdagavond is gauw gevuld met ‘Love me gender, dolende 30 tiger en spuiten en slikken’.

Gisteren begon de reis van vragen van Marlijn Weerdenburg. Voor SBS 6 kijkers, Dani Lowinsky. Ze is de 30 gepasseerd. Een enorm dillema zo bleek gisteren. Gek genoeg heb ik dat niet zo erg ervaren maar vond het wel erg grappig om te zien.

“Wat moet je doen? Werken of reizen? Kinderen of even wachten. Jemig, trouwen?? En mijn vrijheid dan? Of ben ik niet vreselijk laat met alles. Single wat nu help ik ben al 30 geweest.” 

Vragen, vragen die ik nog ken uit mijn twens jaren zijn doorgegroeid naar 30. En dat terwijl ik net over de helft van 40 ben. Grappig hoe snel het gaat.

Marlijn worsteld stevig. Hoe gaat ze haar leven invullen met haar nieuwe vriend? Helemaal overgeven of een reserve. Wat gebeurd er met haar carriere? Past er een kind in? Goh die reis was ook mooi geweest.

Kortom een ontzettend leuk programma over de vragen van alle dag op zoek naar geluk.