‘Jan Utreg is slechts met 15-27 idioten actief met dreigen’

Wie dacht dat Jan (Berg) Utreg fan zijn PVV page achterlijk is kent zijn vrienden niet. Een kleine kern van maximaal 27 gasten verzieken FB en Twitter! De rest och schijn bedriegt fake accounts

Wat daar staat is slechts zoals Peter Air verwoord “zolderkamertjes geschreeuw van een zielepoot”. Met een paar vriendjes. Peter had ze allemaal kunnen bezoeken. 1 uitzending is genoeg om alle dreigers aan te pakken. Het zijn geen duizenden mensen. Het zijn nietszeggende volgers. Slechts een handvol is dom genoeg om te dreigen.

Jammer genoeg zijn er vele sites waarop ze hun idiote berichten achterlaten. Puur om te dreigen.  Mister Jan is bijvoorbeeld ook paranormaal. Bedreigt paragnosten met de dood. Slechts 178 dreigementen heb ik er ooit verwijderd op Parablog

Samen met 7 sukkels was meneer er actief! In 2009 en 2010. Het ging zover dat ik moest wijken. Na mij de nieuwe blogger. Sterker nog geen enkele blogger houdt het daar uit. Na mij zijn er al 18 bezweken onder de dreigementen.

Een vriendin van hem met 5 inmiddels inactieve accounts op FB doet stevig mee. Nietsvermoedend trapte ik erin. Nu zie ik het patroon terug na een rechtstreeks doodsdreigement. Een foutje met een fake account. Een topic over Jezus werd Islamofobie! Haar zucht mij te bekeren tot PVV schreeuwer ala Jan maakte het dat ze de mist in ging. Nu is ze haar accounts kwijt na Politie bezoek. Het bevreemd mij niet meer.

Elke 6 mnd hebben ze iets nieuws. Nu na het Paranormale, de vluchtelingen en Islam zijn de BNN-ers aan de beurt. Het rouleert om de 6 mnd ongeveer. Nu zal het EK een doelwit zijn dan de Olympische Spelen vanwege het Vluchtelingen team.

In hun race te overschreeuwen is de dame haar accounts kwijt na mijn publicatie van mijn stuk eerder deze week.

Deze gestoorde lafbekken plaatsen zelfs oproepen met een beloning om iemand neer te knallen en via een fakenaam willen ze je vriend zijn!

1 minute of fame bij iedereen die iets is. Met achterlijk gekonkel en idioterie om mensen letterlijk kapot te maken. Denk nou niet dat al die gillers diverse personen zijn! Als je op GeenStijl en fb 100den gillers hebt weet dan dat het wel maximaal 27 zijn!!!! 27 stuks! Met ieder zeker meer dan 10 fake accounts. Zo kunnen ze meer plaatsen. Zo kunnen ze doen alsof ze met meerderen zijn.

En ze praten met zichzelf!!! Echt he. Op twitter, facebook kan 1 persoon met zichzelf en 10 fake accounts een topic letterlijk gijzelen! En maar ophitsen! 1 persoon.

Zo triest is het in Nederland dat 2 handvol mensen ons land in een wurggreep houden.

Jammer dat Peter air dat niet oppakte. Ala niet elk fake account bedreigt hem. Daarom zijn ze er nog.