De rust op Believe komt door de moslimhaat ” Hoe ver kun je gaan, tever dus”!

Gelukkig gedeeld in de Tweede Kamer om de discriminatie aan banden te leggen. Is het genoeg geweest? Ik vindt van wel, de rechtse suprematie moet eens goed aangepakt worden voordat er een volksfeest ontstaat als een nutter bijvoorbeeld Sylvana Simons wat gaat aandoen. God verhoedde het.
De voorzitter:

Ik constateer dat de aanwezige leden van de fracties van de SP, de PvdD, de PvdA, GroenLinks, D66, Van Vliet, 50PLUS, Klein, de Groep Kuzu/Öztürk, Houwers, de VVD, de ChristenUnie en het CDA voor deze motie hebben gestemd en de aanwezige leden van de overige fracties ertegen, zodat zij is aangenomen.

UITERAARD VALT HET SLECHT! NET BIJ MIJ LAAT DAT DUIDELIJK ZIJN NA DOODSDREIGEMENTEN OP FACEBOOK NAV EEN STUK OVER DE FILM “THE WARROOM”. DAT EEN STUK OVER BIDDEN VERGEVEN EEN RECENSIE NOTABENE AL ONTHAARD IN “IK HANG JE OP” ZEGT VEEL OVER DE IDIOTRIE DIE ER HEERST. AANLEIDING? ALLAH IS EEN VERWERPELIJK ZWIJN. MIJN ANTWOORD “ALLAH IS GOD -GOD IS ALLAH” RESULTEERDE IN 3 DOODSBEDREIGINGEN. 
IK ben blij met stappen. Zeker na de Sylvana Simons aanvalleN die nergens over gaan. Ze gaat bij DENK so what! Dat mag niet tis van 2 Turken! So what! Mag ze zelf nog beslissen wat ze doet? 

Wat me ook enorm stoort is dat in de naam van een idiote theorie extremisme ons door de strot wordt geduwd. Als je niet tegen bent ben je een projectiel. Niet eens een mens meer. Het kost je vrienden als je niet meepraat. Ik wil NIET meepraten of meedoen in deze achterlijke technocratische IDIOTRIE! Niemand kan mij dwingen te kiezen voor haat en ik? Ik vertik het om mee te lopen. 

  • Overal waar ik kijk op social media lees ik haat. Waarom! Denk je nou echt dat alleen moslims de schuld van onze Politieke en Economische problemen zijn? Hebben wij ze niet gekozen onze parlementariërs? Ja WIJ! En geloof me met het uitwassen van1 religie los je het niet op! Maar ja we zijn te blind he. We laten ons leiden als makke schapen door een stel populisten! Fake Politici die de RECHTSPRAAK MISLEIDEN DOOR FAKE SETTINGS! Beproefd door Hitler himself!!! En wij zijn te blind om het te zien.

Jawel ook Hitler liet van zich spreken in speeches moest voorkomen en werd veroordeeld. Je hoeft niet te vragen wat er gebeurde met de rechters toen hij de verkiezingen won! En die retoriek gebruikt Wilders om ONS TE LATEN GELOVEN DAT 99% tegen de Islam is. En dat is meer dan verwerpelijk!

Denk goed na aan welke kant je wilt staan. Die van de waanzin of realiteit!