Knallende kurken klachten regen Vodafone

Google en je komt meteen klachtensites tegen. Vraag via twitter en je wordt geblocked. Bij de klantenservice verbinden ze je door en je staat uren in wacht dus geen antwoord. Stel een vraag en je hoort het tegenovergestelde dan de mail. Mijn probleem de aanvraag van een nieuwe simkaart.

image
Het staat er echt kan hier. Vraag niet door …… blockade

image

image

De telefoon is “bewerkt in de winkel simkaart verwijderen is top met een schroevendraaier maar hij is wel stuk! ACE hun verzekaar vergoedt dit niet!

Kortom hoe gestoord is Vodafond?

Bij elke nota volgt een 2de “extra kosten” standaard. My Vodafone werkt niet optimaal circa 59% kan erin  Vodafone set je abbonnement regelmatig on hold. Reden onbekend. Kan van alles zijn. Bereiken kun je ze dan niet. Tijd voor een testje. Schrik niet de screens staan op facebook bij gepest…. rest de vraag wie pest wie.

image

image

image

image

image

image

Tsja 19000 klachten. Velen stappen over echter muv KPN zijn het vaak companies die idd van Vodafone zijn.

En de klantenservice… laat maar hangen je krijgt toch geen antwoord.

Hoe lang duurt het nog voordat ze de zoveelste boete weer krijgen en veranderen?