‘De finale serious request’ op YouTube

Ruim 7.5 miljoen voor een nieuwe toekomst in oorlogsgebieden. Het Rode kruis bestaat al ruim 150 jaar sinds Florence Nightingdale met een lamp maar bleef zoeken naar slachtoffers in de Krim oorlog destijds.

image

De korte videos vallen bij Hans Vieelers niet goed. Wie zorgt er voor eten? PVV. Dan kan je of kort of hard zijn. Dankzij Wilders is er een PGBALARM de zorg kapot het land verdeeld tot op het bot en veranderd in een associale half racistische samenleving.

Komt het gehele bedrag daar waar het hoort? Sinds de Tsunami weten we dat ruim 100 miljoen nog steeds niet is gebruikt.

Daar heeft Hans een punt. Met drugs drank bedoeld ie vermoedelijk een joint van een presentator. So what!

1 ding vergeet ie wel de kerstgedachte. Tot nu toe ken ik niet 1 aanhanger die het twittert wel de kritiek erop. Jammer.

Mijn moment van 2015 is dat ik bewust rechts nl heb opgezocht de confrontatie ben aangegaan. Wat ik wist werd me meer dan eens duidelijk. Zum kotsen. Te dom om te herhalen. Vermoedelijk zitten de zuurpruimen voor de buis te vloeken ‘er is niets op tv’ of hun hoofd kaal te scheren.

3FM. Doe het ze maar na ruim een week in het glazen huis voor het goede doel. Keihard werken. Nederland in beweging krijgen en weer tot een land met saamhorigheid brengen. Zoals Robert ten Brink onze harten verwarmd met All you need is love. Families vrienden geliefden herenigen. Ieder jaar prachtige beelden.

Voor velen was 2015 op zich een hoogte en dieptepunt. Helaas kent elk jaar prachtige momenten en  inktzwarte momenten.

De foto met handen is het licht van kerst. Ik schenk het aan iedereen. En wens iedereen een top kerst toe.

Geniet en Believe miracles happen.