Hellofresh blijft een drama

Kerst eten gourmetten. Klinkt goed toch? Maar stel nou dat je bij “Hellofresh” de box hebt gekocht (minimaal 2 boxen) en je twijfeld.

Ik schreef immers al eerder een stuk dat ze niet erg goed zijn in het leveren van verse producten maar keigoed in “bedorven waar” en de belofte krijgt “de gourmetbox is goed”.

image

image

image

Ok denk je mooi. Maar dan is het ineens 23 december geen bezorging? Eh… effe bellen en ik zie dat mijn mailbox een mail bom krijgt.

image

Wtf. Aan de telefoon werd gezegd gecanceled. U heeft het geld al gehad op uw rekening.

Nou ik kan zoeken wat ik wil geen geld en in de eerste 2 minuten niet vinden ben verbaasd over wat ik dan hoor en lees terwijl de dame aan de telefoon de perfecte eh eh eh imitatie ala de Boer geeft.

En op twitter blijven ze de belofte ‘het wordt nu overgemaakt’ weer omzeild. Wanneer volgt een foutcode bij het openen van de site en bericht bestaat niet meer.

image

image

In 2016 kunnen wij U niet meer helpen ivm met de slechte kwaliteit en gebrek aan bedrijsvoering.