Hellofresh of voedselvergiftiging

image

image

image

Eh ….

image

Huh maar ik zocht toch echt leverancier filosofie etc…..

Wat is de filosofie leveranciers prijsvergelijking?

Ok Twitter dan maar. De site staat niet veel meer op. Ze hebben een deel uit de lucht gehaald inclusief “ABBONEMENT” na mijn tweets.

image

image

image

Zomaar een selectie van “beginnersfoutjes”? Of een blijvertje ik vrees voor het laatste.

Wie kent het niet? Dure reclames van gerechten waarvan je denkt “ok lekker gezond” 20 euro korting box met kip shoarma vis en varkenshaas kan niets mis gaan. Met rijst groentes en och 19 euro de moeite waard om te proberen via iDeal.  Bij het account staat creditcard of ideal prima toch? Verse producten flexibel account je moet 2 boxen afnemen account opgezegd dus wat kan er fout gaan?

Eh van alles dus. Scholfilet over de datum groene varkenshaas puntjes orzo (huh havermout pap?) Basmati rijst met extra proteïnen  (ja idd klein wit het kruipt) je mailt meteen Hallo fresh mijn box is allesbehalve fresh. Geen antwoord nog 6x gemaild en wham telefoon “uw volgende box komt” SMS bericht.

Ik What the F naar de site kijken mmm wat is dit geen account meer wel een box? Weer gehaald en ja hoor een antwoord.

image

image

image

Iets extra’s ik wil helemaal niet meer 2 bestellingen heet account kan opgezegd worden.

Maar nee dat accepteren ze  niet het extraatje was 9.95 euro van je bank afgeschreven. En 2 berichten van de bank op 12 december wordt er 14 euro en 39.95 euro van je rekening afgeschreven? Machtiging? Daar heb ik geen toestemming voor gegeven velen niet lees je op Twitter.

Niemand begrijpt de recepten deel producten immers wie weet wat Orzo is?

De site is gelukt gelikte reclame maar lees @HelloFreshNL eens door? 1 compliment rest klachten. En wat brengt de nieuwe box? Kipfilet blijkt stukjes kip van knabbelpootjes. Witte zalm? Bedorven de kip smaakte zuur. De groentes voor de noedelsoep zag er “vaag” uit. Minstens 1 mnd oud. Dus maar niet gebruikt. De paddestoelen kaas is denk ik in 2013 gekocht. Weer een drama en gehijg “wel betalen hé”

Gelukkig hebben we een consumenten wet. Als het product niet voldoet aan de voorwaarden mogen ze niets in rekening brengen. Doen ze het wel hoef je niet te betalen. Ze moeten het vervangen nou box 2 was net zo belabberd.

Ik weet niet niet hoeveel mensen inmiddels ziek zijn geworden maar ik denk best veel. Hellofresh voldoet niet aan de voorwaarden  vers is oud of bedorven vermoedelijk retour gezonden pakketten.

Snel cashen is het in Nederland ik kan niet spreken over de andere landen. Maar als je gezond wilt eten ga naar de supermarkt goedkoper en betere kwaliteit wil je biologische producten. Ga naar de biologische winkel of boerderij iets duurder maar altijd nog goedkoper dan deze oplichterij.

Duurkoop in dit geval erg duur onverantwoord en gevaarlijk.