The Voice Marco versus coaches

image

Dit statement staat als een huis net als de roddels Marco Anouk. Maar bij de knock-out ronde Marco krijg ik ook het gevoel “waar is Marco als coach”.

6 kanjers 4 zijn er geweest en niet 1 brengt hetgeen wat je verwacht.

image

image

Melissa heeft een killer mentaliteit en is een topper.

Maan en Kelvin. Jezus man hoi het op zingen.

Maan komt denk ik wel in de liveshows maar ik zeg het niet graag omdat ik Marco echt een sympathieke gast vindt maar je hebt de knock-out ronde voor je kandidaten verknald.

Maan Melissa en Leonie hadden doorgemoeten naar de liveshows Anouk heeft gelijk ipv ze tot grotere hoogtes te krijgen heb je ze afgebroken. Tis aan je gezichtsuitdrukkingen te zien bij elk optreden jammer.

Ik vindt dat je aan dit seizoen niet had moeten beginnen maar een andere coach had moeten laten kiezen door RTL nu laat je ze in de steek en geeft Anouk de schuld….