Expeditie Robinson RTL5 20.30

Een deel van de eilandraad waar Bandits Ella eruit gestemd werd.

image

Wat hebben we mogen genieten van deze pittige rocker die bijna een moord voor biertje kon plegen.

image

image

Ryanne en Danny hebben het programma op grote hoogte gebracht met hun intriges. En kijkcijfers.

Ook de locatie Filipijnse  eilanden. Eye catchers. Nooit gedacht hoe mooi het daar is.

De kandidaten worden allen voorbereidt aan hun deelname je zit wel weken (ruim een maand) op onbewoonde eilanden.

Elke deelnemer zegt ook “ik heb zoveel geleerd ook van mijzelf” maakt het net als “De Mol” echte survival programma’s waarbij je EN in teamverband EN sรณlo jezelf pas echt goed tegenkomt.

Bij de vorige edities keek ik soms of een herhaling nu mis ik geen enkele aflevering. Het heeft iets magisch. Het trekt. Vooral op Twitter zie je dat terug “ik kan niet wachten”.

Dat geldt zeker ook voor mij.

Straks kijken wie weet komen er nog filmpjes bij mits de griep me dat toelaat maar kijken alleen is ook wel lekker.

Geniet.