‘Danny zijn vriend Expeditie Robinson’

Danny laat eindelijk wat los over zijn achtergrond vluchten oorlog etc. Dan blijf je “haunted by demons” tenzij je bereidt bent om aan je trauma verwerking te beginnen. Niet gemakkelijk wel nodig want Danny je hebt wellicht een “mooi schijn leven maar schijn bedriegt”.

Zelfs Ella onze bandita liet je gaan en zij is iemand die het spel geweldig vindt. Het heerlijk vind om onder de mensen een te zijn echter ze voelt naadloos aan wie het meent en wie gemeen speelt.

In deze serie zien we hoe de echte karakters naar boven komen. Mooi weer spelen trek je 3 dagen langer niet en de Danny die we zien was niet aardig. Ik vind je arrogant lui en de vele intriges maken het voor mij nog gemakkelijker om te zeggen wie je bent.

Wordt het niet tijd om eens je bagage leeg te gooien opdat je een persoon met karakter wordt waar mensen van kunnen houden? Je weet nu het antwoord waarom iedereen je wel uitnodigt maar nooit iets toevertrouwd. Je achterdocht maakt het onmogelijk. Traumatische ervaringen nachtmerrie je niet weg. Die moeten behandeld worden.

Doe iets met dit advies eindelijk kwetsbaar. Ga zo verder. En hou op met list en bedrog. Ja Nederland is een pittig land ok snap ik. Als chronisch zieke in een rolstoel wordt ik vaak als debiel versleten. Mijn broer is vermoord mijn moeder DE aanleiding voor de zaak tegen ex-neuroloog Ernst J met haar oproep was een shock. Het verlies van een zere goed vriend aan bloedkanker die bij in remise is evenals longkanker is fijn maar osteoporose verwoest mijn lijf.

Mijn oorlog deal ik mee. Met gesprekken en super artsen. Familie in Spanje en lieve vrienden.

Maar stel je voor Danny als jouw iets overkomt? Wie is er dan voor je? Ik vrees weinig mensen omdat je rond loopt in een grote valkuil de slachtoffer cirkel eenmaal daar in beland schiet je niets op. Je loopt achter de feiten aan ipv er mee te dealen. Wordt toch es een fijn mens. Als kind. Ooit was je gelukkig.

Andere lezers spiegel eens echt. Kijk es in je hart wees eens eerlijk durf jij de confrontatie met jezelf aan? Ik heb velen zien verzuipen in ego cirkels non acceptatie. Loslaten is niet moeilijk doe het je zal me dankbaar zijn.