The Battles echt super The Voice of Holland

image

Marco nam ze mee naar de Karel Doorman ons vlaggenschip bij de Marine je merkt de oppepper bij de battles.

image

Battle 2 was ook de weekgame in de app… voorbode?

image

image

Sanne mag dan welliswaar nieuws zijn tis wel een topper.

Tot nu toe echt genieten. Maar ja wat wil je met al het talent.

image

Paniek Anouk heeft nog een battle de app geeft er 6 aan. Shoot dit kost me punten.

Gelukkig draait de app verder.

image

image
En jawel weer punten.

Maar wat moet je zeggen zoveel talent. Kanjer coaching van alle 4 en Sanne wat ben jij lief!

De voorbereidingen zijn zo goed in elkaar gezet. Je trapt in de traps. Het programma zit vol verassingen dat je op het puntje van je stoel zit.

Ik was al fan (app werkt nu ook eindelijk badges lol) nu een super fan.

Sorry lieve lezers maar hulde lof en genot dat is the Voice of Holland dit seizoen. Wat een winnaars.

Ps stel ik win de finale kaarten of krijg een perskaart. Ik zit in een rolstoel wie neemt me mee?