The Voice of Holland Ali proficiat

image

Wie had dat verwacht Kiss. Ik wel immers we zijn van dezelfde leeftijd en Kiss was is een superband. Iedereen had wel posters of in een schoolagenda foto’s zeker van Gene Simmons die met zijn tong gitaar kan spelen. Neenee ik ga niet verder.

Bij Anouk komen er nu 2 toppers bij Nani 16 jaar oud en de 25 jarige afsluiter Neda. Alle 3 kozen ze Anouk. Jenny is tot nu toe de beste auditant dit seizoen en zingt al jaren als backing vocalist bij Anouk. Die uiteraard haar coach is.

image

image

Via Marco bij the Voice kids naar Ali B 17 jaar oud mooie stem.

image

Agnes heeft nog veel te leren ik wed dat Sanne de snaar raakt en haar stem perfect uit laat komen.

image

Al met al een mooie aflevering veel talent. Maar…..

Het wordt ook tijd om een aantal socialmedia roddels de grond in te boren.

1) Anouk draait alleen voor zwarten (ik kots al bij het gebruik van het woord ) de PVV hoek waarbij Sylvana Rotterdam als aanvoerder als super Nazi bezig is. De mislukte en verknipte “talentscout anex manager” van Wilders is de opvolger van de ergste geschifte accounts alsof Amadeus Adolf Wilders verstand van muziek heeft. Ik vind het ronduit schandalig dat de PVV misbruik maakt van EN Anouk (idd ze heeft kinderen van een negeren so what!) Haar gezin en privé moeten ze vanaf blijven. Het zal niemand verbazen dat ze anti Wilders is.

2) Het zal wel weer van te voren bedacht zijn wie er wint. Uiteraard een uitspraak van de verknipte Sylvana die niet leest wat ze schrijft die als een schaapherder werft en omdat ze muziek leuk schijnt te vinden gebruikt men maar the Voice.

Is er in het verleden sprake geweest van inkoppertjes? JA dat vindt je hier terug. Betaalde deelnemers? Ja absoluut maar de kijker weet dat het totaal niet nodig is. Talent genoeg zeker onder de groep waar Partij Sylvana anti Vrijheid een hekel aan heeft.

Waarom deze ferme schop? Politiek PVV en muziek hebben NIETS te maken met dit fantastische programma dat ze misbruiken omdat Anouk net effe anders is. Sylvana zelfs Syndroom mot je niet maar de deelnemers horen in kampen of niet dan.

Mijn statement Believe miracles happen draag ik op aan Anouk, Ali B marrokaan van geboorte en beroep The Voice de deelnemers en hun talent. En ik hoop oprecht dat we nog heel lang mogen genieten van allochtonen prachtige zoet gevormde talenten met een prachtige huidskleur andere religie opdat we samen kunnen zeggen RESPECT

PS proficiat Ali

image

Op zijn verjaardag kijken wij straks the VOICE en viert Ali met vrouw kinderen familie en vrienden zijn verjaardag.

En hoe mooi zou het zijn als 1 kandidaat dit krachtige lied eens zou zingen.