En toen was het stil

image

Een witte kist was haar laatste wens. Vaya con dios bij het verlaten van de kerk. Muziek van Huub Oosterhuis. Cuando salida Cuba bij binnenkomst. Het zijn slechts kleine dingen die je nog kunt doen. Afscheid wil je niet nemen omdat je het niet kunt.

“Afscheid nemen bestaat niet” Marco Borsato zong het al. Het afscheid was pijnlijk maar onverwacht. Ondanks haar woorden op weg naar Cuba “mama is thuis”.

Niemand had of heeft het recht een ander van het leven te beroven. Niet via medisch experimenteren door Ernst J hij slaagde erin om later dan hij wilde haar leven te beïnvloeden en te beëindigen. Hij niet ik zoals een aantal “fans” beweerden.

Joke Morelis en een paar anderen sleepten mij er doorheen.

Haar overlijden veroorzaakte een aardschok in Nederland. Bedankt Lucien voor je foute bizarre stuk in de krant destijds. Ook journalisten gaan over lijken. Hot news. Dat wij in Havanna waren deerde je niet. De druk het te rectificeren en verwijderen wou je niet maar je had geen keuze. Je moest.

Dat ook familie bizarre trekken heeft is bekend. 1 lekte info zeg maar leugens wat niet bestond. Gilde moordenaar omdat ik een boek schrijf en haar niet spaar. Idd mijn tante die wekelijks vraagt of ik al dood ben.

Joke Morelis

image

image

Nu is de strijd ten einde van een uniek mens hartsvriendin die iedereen kent. Joke Morelis kunstenares heeft de strijd tegen kanker verloren nog 1 week. Juist de week dat ik niet kan reizen. Wat zou ik haar graag omarmen.

image

Joke zag en ziet me zoals ik ben. Ik zie haar zoals ze is. Mensenmens hart van goud supertalent qua kunst en schilderen.

Op Facebook neemt ze afscheid van iedereen.

Zoals mam het deed op 8 juni 2012 op tv. “Ik kom niet terug”.

Beide engelen worden te vroeg van ons ontnomen.

Joke mijn tweede moeder heeft mij zo ontzettend geholpen om te gaan met kanker. Niet opgeven en voelt exact wanneer er iets mis is.