Expeditie Robinson kijkcijferkanon van RTL5 is DE kanshebber voor de Televisierring

Auteur: Isabel Blanco foto’s twitter

image

De fan wil alles weten van het programma site Expeditie Robinson op de site vindt je veel Info hilarische filmpjes en het aangrijpende verhaal van Cees Tol die als 1ste weggestemd werd maar daardoor wel aan het ziektebed van zijn stervende moeder kon zijn.

Dit is de ring van 2015. En dit jaar zit Expeditie Robinson wel heel dichtbij.

Dit jaar is er groots ingespeeld in commercials en voorstukjes op RTL en alle bijbehorende zenders.

image

image

Het is niet alleen reality met een pittige bite maar ook keihard werken waarbij elke kandidaat goed wordt voorbereidt. Alleen Sander Janson ontbrak. Dat maakt zijn aanwezigheid nog aantrekkelijker tis geen 5 sterren camping.

Sandra had het ook zwaar (DE nr 2 bij the Voice met de meeste hits)

Ad vandaag:

enorm veel inspiratie op voor nieuwe muziek. ,,Het was natuurlijk ontzettend heftig. Alles doet zeer, je bent niet meer gewend aan normaal eten. Je ontwent alles en daar word je erg helder van.”

Wat Sandra van Nieuwland het meest miste tijdens Expeditie Robinson? Lachend: ,,Een kussen, ik kreeg echt pijn in mijn billen. Nee hoor, mijn drie zoontjes (Ben (11) Charlie (9) en Felix (6) die zij kreeg met haar ex-man) natuurlijk. We mochten onze telefoon niet bij ons houden, dus er was helemaal geen contact. Mijn strategie was: niet te veel aan ze proberen te denken, maar dat lukte natuurlijk niet. Van tevoren hadden mijn zoons gezegd: je mag niet met heimwee naar huis toe komen, mama. Dus daar heb ik me een beetje aan vastgehouden.” 

Intervieuw Sandra AD

image

image

He kan ik als kijker een ketting winnen? Ja dat kan echt. Geen geintje.

image

image

image

Ze gaan zo de rode loper op in hun expeditie kleding! Dat wordt een ‘koude’ entree ipv hitte als ‘braadpannetje voor kippen’
MAAK KANS OP TESKE’S IMMUNITEITSKETTING!

Vlak na de eilandraad, na natuurlijk een douche en een goed bord eten, blikt Dennis met Teske nog even terug op haar expeditie. De 19-jarige vlogger kon haar plek in de groep niet echt kon vinden en ze voelde zich vanaf het begin fysiek erg zwak. Ze werd unaniem naar huis gestuurd…

Ben jij fan van Teske en zou je haar immuniteitsketting dolgraag zelf om je nek willen hangen? Doe dan mee met de prijsvraag!

image

Dit seizoen wordt erg goed naar gekeken. Het concept moest rijpen lijkt haast wel. Nu zitten met veel reclame waardoor je geprikkeld wordt om te kijken. Ik heb 1 aflevering gemist en teruggekeken. Sindsdien staat de TV donderdags op herrinnering.

Tijdens de uitzending is het twitteraccount van het programma veel deelnemers ook actief. Erg leuk Jay bedankt. Maar wie er wint??? Weet ik nog niet. Ik vermoed dat ik de kieteldood moet proberen.