Vodafone versus klant.

Het zal niemand verbazen met twitter en facebook hoeveel klachten er zijn. Ik maakte dit mee:

“Blaaskaak Marrokaan. Kauwgom kauwend minachtend kijkend naar rolstoel legde mijn gearfithorloge (nodig voor revalidatie) en s5 en gearfit horloge ter waarde van 699 euro op de magneet plaat. Resultaat schade van 1600 euro terwijl het abb tot 2017 betaald is EN er nog een creditnota van 1090 is.

Vodafone wast zijn handen in onschuld denkend “och ons overkomt niets” echter Samsung Europe denkt er heel anders over.
Dwangsom van 50.000 per dag. 250.000 moesten ze al betalen. Rechtzaak verloren terwijl er slechts 1 bon voor Belcompany OF de Mediamarkt afgegeven hoeft te worden om mijn telefoons en 1 tablet ipad air (nieuwste) afgeven moet worden. De rechtzaak hebben ze inderdaad verloren.

Wie heeft hetzelfde meegemaakt? Ik voeg de fb gesprekken toe straks…..

“….
Goedemiddag Isabel, ik zie dat je hierover eerder contact had met mijn collega’s. Ik raad je aan om het advies van Sido op te volgen. Groetjes, Sjarinda