ROBERT VAN DIJK FACEBOOK FOTOGRAAG OF GROOMER

UPDATE MELD HEM BIJ MISDAAD SNONIEM OF AAMGIFTE WEES NIET BANG VERTELL HET JE OUDERS EN DOE AANGIFTE. KAN HET NIET BEL DAN MISDAAD ANONIEM OF MAIL

Het account met Robert Robert van Dijk en een maatje worden door facebook in de gaten gehouden om ze te verwijderen. DIT ZIJN DE 2 NIEUWE ACCOUNTS. Of .. ip komt overeen. Nr 2 is Robert nr 1 blokte me meteen bij navraag.

image

image

image

image

De 1 klaagde over de screensshots tig keer maar facebook deelt onze mening dat juist het plaatsen ervan een waarschuwings signaal staat. Meneer B ontplofte van woede. Zijn dochter begon na een gesprek te twijfelen over pa. Hij was altijd anti met “maar”. Nu is ze blij dat ik volhou en niet zwicht. B is een bekende openbare functie.

image

De meiden die misbruikt zijn worden gechanterd en bedreigd. De aangifes die zijn gedaan deren hem niet hij is nog actiever geworden met groomen. Meneer heeft zelfs een fanpage!!!

image

Deze screens kreeg ik net.

image

image

We mogen nu cht ervan uitgaan dat de narcist Robert dezelfde trekken vertoont als Robert M. Ippermachtig ern God. Deze uitbarsting van mieuw accounts en fanpage (screns komen nog) maken dat wel duideljjk ern ander zou wegkruipen. Robert gaat echter als een jager verder. Jonge meiden van 10 tot 15 xoekt hij nu nog meer dan VOOR ik publiceerde alsof hij een statement wil maken. IK ROBERT BEN ONAANTASTBAAR…..

image

image

Wie is Brongers een …… want als je sex met kinderen normaal vindt klopt er iets niet

image

image

image

image

image

image

Oordeel zelf