Vodafone en fraude gaan hand in hand / identiteitsfraude

Iedereen kan zo pats boem een contract hebben bij vodafone omdat er geen controle is.

Vodafone laat identiteitsfraude op grote  toe gebrek aan controle.  Schokkend? Nee helaas niet. Geen mail met kopie terugsturen bevestigd alles.

De klantenservice dwaalt erop los. Pleegt onrechtmatige daad en jat fraudeert erop los….een schrijnend voorbeeld hoe men mij naait met een nooit besteld abbonnement s schade minimaal 500 euro we gaan terug in de tijd de laatste klacht. Vodafone heeft het contract maar wil geenkopie afstaan. DAN LAAT JE DUIDELIJK WETEN WIE ER GELIJK HEEFT DE OPGELICHTE KLANT EN DAT TERWIJL HUN EIGEN SECURITY HET WEET. DAARBIJ BIEDEN ZE IEDERE KEER AAN
WE GAAN NU HET CONTRACT VERANDEREN. HET BEHOEFT GEEN BETOOG DAT DIE AFDELING VAN NIETS WEET…… VODAFONE GOED OF SLECHT? ELKE AANBIEDER IS HETZELFDE GEBREK AAN CONTROLE DOET DE TOCH DE DAS OM</strong

MIJN GEVECHT

3de antwoord: Waar blijft de kopie  ik heb gelijk en recht op een  nieuw contract smart 700 met de galaxy note edge en ben u niets verschuldigd. (Waarom sturen ze geen kopie? De handtekening wijkt af ik verwed mijn eigendom erop een leen rolsyoel stalkertje heeft me totaal uitgekleed faillesesement voor de dood kan nog net)

Immers die  kopie sturen is 2 seconden….. tis fraude

MP cc om en politie zeeland afm OM

Verzoek 2 kopie

Waarom ?  De recensie komt dit weekend NL mag weten hoe Vodafone met identietsfraude omgaat. Een ander tekende ik vermoedde het nu weet ik het jullie zijn te slordig.

Ik ga er vanuit dat maandag dinsdag de note wordt geleverd. 367 euro stort u in de abbonnements pot of op rekening

Drs I
adres

Op 12 mrt. 2015 22:34 schreef “I” :
>
> Waar blijft de kopie
>
> Op 12 mrt. 2015 17:36 schreef “Isabel Blanco” :
>
>> Ik wil een kopie ivm identiteitsfraude .
>>
>> Ik heb pas in augustus 2014 een abb genomen daarvoor had ik prepaid samsung s2
>>
>> De datum die u noemt zat ik Spanje mijn oom had een aneurysma wie er niet is kan niets afsluiten.
>>
>> Mijn stalker is bij uw security bekend
>>
>> Migratie weigert medewerking die heb ik net gesproken
>>
>> En de datum klopt niet.
>>
>> Ik wil idd mijn smart 700 met een nieuw contract en galaxy note zoals is toegezegd.
>>
>> 2013 is er 1 ding gekocht bij de ipad air actie met prepaid maar GEEN abbonnement.
>>
>> Artsen UWV noem het maar op denken allemaal met te hebben gesproken maar ik was dat niet.
>>
>> Ze is zover gegaan dat mij zorg is onthouden wat me nu de dood kost ik heb 6 mnd tot max 1 jaar osteoporose niet behandeld nu niet meer te behandelen. Leukemie zeldzame vorm geen behandeling. Tumor op de schildklier in de linker long door mass cell disease die te laat is ontdenkt.
>>
>> Ik verwed alles erop dat de handteking vals is dat ze voor mijn deur stond. Ze is namelijk door de politie hier verwijderd in de periode dat ik dit contract zou hebben getekend (samsung 2 met prepaid en ipad) de s4 is in 2014 bedteld verkeerd verwerkt zo is uit onderzoek gebleken
>> Op 12 mrt. 2015 16:54 schreef “Vodafone Klantenservice” :
>> >
>> >
>> >
>> >
>> >
>> > Home  |  Contact  |  Inloggen
>> >
>> >
>> >  Antwoord op uw e-mail
>> > Reactie nav melding 6 maart 0652087895 / 0611030759
>> >  
>> > 12-03-2015 Ons antwoord
>> > Beste mevrouw ,
>> >
>> > Hiermee reageer ik op uw melding die wij op 6 maart hebben ontvangen.
>> > Ik vind het vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over de dienstverlening van Vodafone.
>> > Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
>> >
>> > U geeft aan dat uw abonnementsvorm bij 06 sinds de aanvang van het abonnement verkeerd staat.
>> > U geeft aan een Smart 700 abonnement te zijn overeengekomen, maar u heeft een Red Essential abonnement gekregen.
>> >
>> > Ik heb uw contract opgevraagd en u heeft getekend voor een Red Essential abonnement en niet voor een Smart 700 abonnement.
>> > Ik kan uw abonnement dan helaas ook niet (kosteloos) wijzigen, daar u niet getekend heeft voor een andere abonnementsvorm dan het Red Essential abonnement.
>> >
>> > Zoals door mijn collega’s reeds is aangegeven is het wel mogelijk om een abonnement te wijzigen door contact op te nemen met migraties.
>> > Hier zijn mogelijk wel kosten aan verbonden.
>> >
>> > Verder bent u ontevreden over de afhandeling van uw vele berichten die u naar Vodafone heeft gestuurd.
>> > U zou namelijk nog een bedrag tegoed hebben van Vodafone.
>> > Ik zie dat u nog een ander nummer heeft. Bij dat nummer is in december een bedrag van €631,62 gecrediteerd in verband met prepaid tegoed (samsung s2 vervanging voor s5) met geheim nr).
>> > Dit bedrag is verrekend met uw openstaande nota’s. Momenteel is er nog een tegoed over van €335,35 (lees dit goed een tegoedt hetzelde wat ik steeds zeg over die s4).
>> > Ook dit bedrag zal verrekend worden met uw toekomstige nota’s van uw abonnement behorende bij 06 ( verkeerde nr omdat op de s5 gecrediteerd id EN IK HEB 4 MND BETAALD!).
>> >
>> > Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag (
(HIER GAAN ZE DE MIST IN ER IS 1 VRAAG HET ANTWOORDT KOMT NIET.

>> >
>> > Met vriendelijke groet,
>> >
>> > Ellen
>> > Vodafone Complaint Services
>> >  
>> >
>> > Je persoonlijke gegevens worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd. Vodafone conformeert zich aan alle wet- en regelgeving die in het kader van privacybescherming van belang is. Meer informatie hierover vind je in onze Privacy Statement.
>> >

Conclussie: privacy is er niet geen controle niets. Elke willekeurige idioot kan op jouw naam een abb bestellen. Lang leve de verotte telecommincatie troep in Nederland