Vriendschap en liefde is een droom “vrijheid van meningsuiting” dag B tot nooitweerziens

0h hoe waar is dit de klinkende woorden van Appie Koning. Over vriendschap en liefde. Beiden hebbem we de deksel op de neus gehad en hoe en menselijke keuze gemaakt mijn inspirator Appie….

image

Mister B denkt hierbij te horen. Wsd ef vaak hoor tegenwoordig telt ZIJN agenda niet jouw ziek zijn. ZIJN ELLENDE als jij met je uitslag komt..ZIJN FANTASIE hij haalt alles door elkaar… maar mwtje L kan er ook wat van.

Appie laat zien wat ECHTE vriendschap is DIT dus. Kun je dit niet aan ben je slechts een voorbijganger…… die komen en gaan.

image

Recht uit zijn hart in jouw hart. Althans mij raakt het.

Maar ik ken Appie als mens. Een bijzonder mensen mens die flink geraakt is door het leven.

image

Iemand die hel fraai verwoord hoe hij iets voelt en beleeft.

image

Als je het leven begrijpt begrijp je Appie. Zijn de woorden hard? De waarheid is nu eenmaal hard. HET GOEDE DOEL schreef ooit dit over vriendschap:

Appie is me een stapje voor ik wed dat iedereen de vriendschap deksel op je neus kent.

Vandaag ben je alles morgen loop je in de weg 1x ziek wordt je lastig en ga je bij het grove vuil.

Ik HAD een vriend vers eruit getrapt. Omdat ik ziek ben en het niet in zijn agenda past. Hij vroeg me letterlijk “heb je nu hulp nodig” mijn antwoord “ja ik kan niets moet boodschappen voor morgen hebben” (osteoporose vergevorderd stadium met een gescheurde deels gebroken heup ribben bekken ruggewervels enkel en hand — probeer dan maar es om boodschappen te halen! Dat lukt niet).

Meneer B. Hij lijkt zo lief trakteerde me op een discussie over hoe blij ik met hem moest zijn want VRIJDAG ging hij mee 4 dagen NA de dag dat wat eten nodig had. Ik voelde me zo vereerd dat ik zei “yummie 4 dagen koekkies dan weer echt voedsel mocht eten immers B trok tijd voor mij uit…..

Ik zei nog “laat maar” wat het gesprek nog interser maakte “IK doe niets op commando” brieste hij toe nadat ik en em enkel wees op de dag vd vraag en wachttijd op hem en dat ik bedankte. Gek he.

Hij gilde uren door in whatsapp ik reageerde nirt merr stuurde het em door en schreef ” Tot nooit
Weerziens mr ego. Je bent nu echt te ver gegaan met je kinderlijke gedram”.

Ik ben schuldig. Aan het ziek zijn het luisterende oor. Het niet beantwoorden van zijn liefde (moet er niet aan denken) en vooral het helpen waar ik kon.

Appie bracht dat ene stuk naar boven wat ik nodig had om 40 jaar B door het toilet te spoelen.

B is de belichaming van de vrouw die Appie beschrijft in de “man met mps” moet ik daar iets? Iemand die zegt “het gaat OF OP MIJN MANIER of niet”? Nee.

B zo diep gezonken zo gevallen heeft het aan zichzelf te wijten. Hij koos zijn pad uit. Ellende en trappen na. Gek he als jij voor de ander bepaald wat wel.wat niet. Dus baasje speelt.

B kab wakker worden dat hersendeel past zich aan kan gestuurd worden en dat is exact hetgeen hij niet wil omdat hij dan weet “shit tis mijn eigen schuld”.

Inderdaad B jouw keuzes zijn de jouwe niet de mijne. Het ga je goef maar loop me niet voor de voeten.

Your as cold as ice not willing to sacrafice……

Ps er staan 4 op mijn donderop lijst. B ene L en 2 dat zich familie noemt….. bye bye …. ga een ander zijn tijn verzieken.