The Voice of Holland finale

Wie gaat er winnen? We hebben 4 sterke kandidaten maar 1 groep springt eruit…

Wordt het Sjors? Holland levenslied, alleskunner emmaly wellicht Guus de eeuwige student of de favoriet O’G3NE. Wij Bert en ik denken de laatste.

Twitter mee met @believeartmusic @BertEulderink en @RTL_TVOH.

Schitterende opening, Di-rect ons eigen Hollands trots met hun megahit. Samen met de kandidaten.

Dit wordt een fantastische finale. Jaaaa ik mis Romy hier klopt. Maar we hebben 4 toppers er staan. Met super zenuwachtige coaches, Ilse ivm haar lied van Ali zijn kandidaat. De anderen ivm hun kandidaten.

De single tussenstand

4)Emmaly
3)Guus
2)Sjors
1) O’G3NE

Denk aan de redroomapp!!!

Sjors….. Gaap

Bert: kom op, hij doet zo z,n best… Ik vind het mooi !

Eh sorry ik wordt wakker nu. Bedoel je de achtergrondmuziek?

Bert: ok ok, winnaars materiaal is het niet, maar wel mooi

Dit Bert is mooi, Trijntje met Emmaly die echt alles kan! Contact Bert is u daar nog? Mmmm die rent naar de studio voor een handtekening.

Hallo, ik en rennen ?? Hahaha. Ik ren alleen voor mijn favoriet: O’G3NE

Guus goa naor huus want de koeien stoat op springen, de varkens moeten vretten en het hooi mot van het laand …. Eh shit das Alexander Curley…. Wat ik bedoel is Guus is een leuke kandidaat maar geen finale materiaal. Als Romy hier had gestaan stind er iets anders. Guus groeit dat klopt maar hij is niet rijp genoeg voor ern dergelijke finale laat staan programma, een jaar te vroeg.

Alain Clark schreef het O’3NE, hier wordt iedereen stil van, zooooo mooi kan muziek zijn.

Bert: wat moet je hier bij de dames nou nog over zeggen…. Kippevel vanaf de eerste noot…

Emmalye, prachtige single van Anouk op een prachtige manier gebracht qua zang, show. Wie blijven over straks??? De meiden,

Wow schrik ik me daar effe wakker. Ik hoor Guus en denk oh ja dutje maar dat kan niet met dit leuke duet met Ali die uiteraard de kar trekt. Leuk Guus die een knal van Ali krijgt -> zingen knallen!

O’3Ne met Marco? Arme Marco ze zingen hem weg. Dit is weer een klasse a
Art apart.

Alain, Frans, kloothommel perez hilton is GEEN albert heeft GEEN tv programma maar een bloggie met 300.000 lezers per maand en dito twitter, vooral beroemd om zij inbraakstunt bij lady Gaga, een mislukte ontslagen journalist die de drank boven zijn werk verkoos. (NABC)

Sjors mag met Frank Boeien een duet zingen, die met gemak Sjors het podium af mept om 1 simpele reden. Voor Sjors is zingen moeilijk voor Frank de normaalste zaak….

Perez hik zou zeggen direct mag door….. Ow wat een uitglijder.

Tussenstand

4) Emnaly
3) guus
2) Skors
1) hoe kan het ook anders O’3NE

Mijn tip emmaly en O’3NE……

Wie oh wie…….

Er moet er nu 1 uit. Een spannend moment. Ik hoop oprecht dat Emmaly blijft. Maar ja de stemmers….

1) nu is O’3GNE
2) is nu Sjors (door de promoshow hollandse muziek)
3) Guus.

Emmalye daar gaan we weer met de thuisstemmer die de ballen niet snappen van muziek weer een tip eruit.

Luister goed DIT laat je lopen!!!!!!! Iedereen die niet gestemd heeft deze dame gaat het maken.

Sjors bovenaan, dat snapt toch geen mens? Ik kap ermee mee.

God bestaat

Bert: Ik ben helemaal blij ! Mijn favoriet O’G3NE heeft the voice gewonnen !!