The voice of Holland, halve finale

image

Kijk eerst even terug naar vorige week. Een aflevering waarbij 1 kandidaat terecht eruit is gegaan en 1 onterecht erin is gebleven.

Straks zal blijken dat Romy had moeten blijven.

Ja die show was een knaller van jewelste. Het hele seizoen. 6 weggestemd die er nu bij hadden moeten zitten maar dat is het dillema van the Voice, thuisstemmers. (Eurovisie songfestival heeft hetzelfde probleem, de goede krijgt geen punt, dracula wel).

We gaan het zo zien ik Bert @BertEulderink @RTL_TVOH.

Wat een schitterende opening, je komt zo de Kerstsfeer in. Santa is coming to town….

Crossbattles mooi.

April en Dr. Rum tegen Sjors. Gaaf dit super.

April en Rum ontzettend leuk duo zit van alles in tegen Sjors. Sjors het Hollandse lied. Brengt het mooi maar….. Ik mis iets…. Dass gewisse etwas wat je 100% inpakt dit is 80%, tegenover 1 miljoen April/rum dan weet je het wel.

Wooooo ik hoor een band meelopen, foei Sjors schaam je!!!!!! Wegwezen dan ben ik zo klaar mee.

Het nummer is gewoon erg gevoelig en mooi, maar op deze manier valt hij wel heel erg door de mand ! (Bert wat ben je goed!)

Ps gebruik de app om te stemmen op April en dr Rum. Nepperts zijn er al genoeg.

HET voorbeeld van hoe het niet moet, let op Sjors zingt goed genoeg om zonder ORKESTband te zingen, goed genoeg voor een mooie carrière maar als jij de halve finale met een band in moet ben je er nog niet klaar voor, het genre slaat toch wel aan! Ik (believe) vindt het schande, zenuwen of niet.

Nu zingt ie alleen zonder de band en hoor je zijn talent, dit was wel overtuigend mooi gezongen, relaxed, geen zenuwen en pas dan komt dan komt dat mooie stemrandje dat je raakt. Sjors, nooit geen band meer!!!

Crossbattle O’G3NE, tegen Megan.

Eh wat moet je zeggen, woorden schieten te kort.

Megan zingt alles eruit wat erin zit ze moet ook wel, met deze 3 kanjers. Ze zingt het erg fraai maar iets te gehaast.

Wie oh wie? De zusjes zo niet volgend jaar thuis stemmen eraf, het gaat om talent!!!!

Nu komt het, Trijntje ow wat mooi,

De winnaar van 2015 Eurovisie ze is coach je kunt niet op haar stemmen wel de single halen.

Bert: Megan vs O’G3NE, het is niet te doen voor Megan, want het stemgeweld van O’G3NE is zo geweldig, dat het raar zal zijn dat Megan door gaat. Maar wat dat aan gaat, hebben we al het 1en ander meegemaakt .

Bert wat fraai gezegd.

Tip voor volgend seizoen thuisstemmers 50% rest coaches ook 50% ivm het talent we zijn nu 7 kandidaten kwijt daardoor.

De single Wilson Phillips schiet door me heen, de dochters van de Beachboy’s. Zelfde talent geen beroemde papa’s maar oer Hollands goed.

Crossbattle Duncan tegen Emmaley

Duncan je bent zo goed, je kunt alles maar kun jij wat Emmaley kan??? Dan zeg ik nee, die blinkt in alles uit, een onmogelijke battle. Niet eerlijk. Te goed om tegen elkaar te battlen.

Emmaley dit gaat door merg en been zo is het bedoeld om te zingen. Het moet je raken. This is it! De winnaar!

Stem op Emmaly of ik stop met schrijven van reviews.

De battle die niet kan, te goed allebei.

De krachr van social media super.

Anouk kanjer, kijken luisteren en jawel alweer een nieuwe kant erbij van dit supertalent.

De laatste cross David versus Guus us voor mij dat voorberld van die ene die bleef en eruit moest, Romy had hier moeten staan. Sorry David al zing je 100 liedjes je bekoort me niet zapmoment.

Guus die heeft mij al die tijd verbaast de groei de stem de eenvoud. Heel mooi gedaan Guus joh wat zit daar nog meer in?

Guus moet door ik vergeef het jullie nooit dat Romy thuis zit wat een fout flik het niet geen gaap gaap David maar Guus.

Ik hou mijn hart vast aub geen gaap.

Godzijdank wordt er naar mijn misbruik geluisterd sorry jochie maar Romy he….. Die had tegenover Guus moeten staan, ik ontzettend blij nu de rest ook er is een finale review.

De single van Ilse, erg overtuigend. Het lift Guus nog verder omhoog en geeft nog meer dimentie.

Nu we alles weten, de finale wie moet er dan winnen!

4) sjors
3) guus
1) OG3ND en Emmaly een tie. Dat zou wat zijn.

Het talent ligt in ieder geval bij de meiden. De kanshebber de zusjes van meet af aan top favoriet, maar ik ben voot een tie 2 winnaars gaat niet gebeuren maar qua talent wel.