IK STA OP TEGEN KANKER 21.25 NPO 1 LIVE

Iedereen kent iemand kanker of heeft iemand verloren aan kanker of heeft een bepaalde vorm. Ik sta op met en voor kanker. Dankzij onderzoek kan er steeds meer worden aangepakt. Goed om te weten. Tis wel doodsoorzaak nummer 1.

Jij staat toch ook op voor kanker?

image

image

Het was heel zwaar, maar ik kan weer lol maken en mijn normale leven oppakken.” Aangrijpende woorden van Nissrine Zenan (12), zij is vanavond te zien bij de tv-show Sta op tegen kanker. Drie jaar geleden kreeg Nissrine een hersentumor en bestond haar leven uit chemokuren, bestralingen en angst. Nu is ze kankervrij en zit ze in de brugklas.

Deze positieve verhalen zijn er dankzij jou! Door jarenlang onderzoek is er al heel veel kennis over kanker: het is nu niet meer de vraag óf we kanker verslaan, maar wannéér.

Ja, ik sta op! 

Wij geloven in een toekomst waarin kanker geen dodelijke ziekte meer is. Wanneer? Dat is aan ons! Alleen samen kunnen we kanker sneller verslaan. Kunnen we op jouw extra bijdrage rekenen?

Dank je wel!
Met vriendelijke groet,

Lucille Werner en Frits Sissing
Presentatoren Sta op tegen kanker
Herhaling op zaterdag 22 december om 14.15 uur op NPO 1.