The voice of Holland (ps sms moeder naar 4333 NU)

Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen… EEN LIED MET EEN BOODSCHAP. (Mem sms moeder naar 4333 http://www.c-.mem.nl) het kan nu nog en straks de kandidaten van de voice natuurlijk. Maar eerst Cordaid Memisa actie RTL 4. Sms jij ook? Jij wilt toch ook dat kinderen blijven leven? Iedereen is van de wereld…..

One was ook een prachtige battle met een dubbele lading, one de hulporganisatie van Bono U2. Het is een actieweek. Stop moedersterfte. En dat wil toch iedereen? Alle talenten hebben ouders. JChanels moeder schrijft alle songs! En wie wil nu niet dat mam blijft leven om het succes van je kind te kunnen zien in bijvoorbeeld the Voice of Holland?

Wij @believeartmusic Bert @BertEulderink en @RTL_TVOH ZIJN LIVE STRAKS.

Wie is er bij de eerste liveshow??? Jawel Ariana Grande.

image

We testen de apps ook. De thuiscoach was geen succes vorig seizoen.

image
Eh kan iemand Maleis???? Verder kom ik niet…. geen coach app.

De samsung s5 en iphone moet je hebben voor een goed werkende app. Kies je talent, luister, zing lekker mee wat je maar wilt. LET OP MALEISIE STAAT ERONDER!!!!!!! Fout google play.

Trending talenten Romy (logisch) O’G3NE EN Dennis. Maar ook……. Sabine Uitslag, die is eruit!!!!! Jammer genoeg. Maw als ze de battles had overleefd had ze een top 5 klassering gehaald.

Je ziet wel vaker dat het publiek het vaak bij het rechte eind heeft en soms moet je hun keuze respecteren, in de battle van Sabine was ze veruit de beste.

Hier de battle, wees eerlijk de betere rockchick is Sabine maar ja selfies……. (Kritiek binnen de groepen wie door moet ivm de top 5 en waar vinden we Sabine terug??? In de app, trending en Dynah valt helemaal weg) foutje.

image

image

Kijk aan wie er staat. De verwachte top 3 en Sabine. Geen Dynah te bekennen.

De app moet gekoppeld worden aan facebook om te stemmen.

Hallo allemaal, ik (Bert) ben er vanavond ook weer bij, en zal live verslag doen van de battles 😃

Tot zo !

The Voice of holland, let,s go !

Believe: mooie stevige battle met krachtige dames, heerlijke stemmen om naar te luisteren. Allebei door als het kan. Ali heeft wel gelijk kiest Kimberly. Marco vond het geweldig, Kimberly. Trijntje ook. Wie Ilse…. Kimberly

Bert: team Ali met Anita en Vincent gaan nu de battle aan.

Zo, die stem knalt er wel ff in zeg, prachtig ! Vincent laat zich ook niet kisten en gooit ook alles in de strijd ! Het kan aan mij liggen maar ik vind vincent qua stem minder.

2x advies voor Anita, en 1 x voor Vincent. Ali neemt Vincent mee naar de live shows !

Believe: ik ben het wel eens met Bert, ben zelfs de app vergeten zat geboeid te kijken. Eh ik doe een app poging lol. Dat wordt niets ik vindt de battles te goed.

Team Marco laat Anne en Mel tegen elkaar battlen.
Zoooo, de 1 heeft meer techniek, dat is te horen, maar allebei heerlijk om te horen !

Trijntje heeft een voorkeur voor Mel, en Ilse kiest ook voor Mel. Ali kiest ook voor Mel.
Marco neemt Mel mee naar de live shows……..zag ik daar als vriend van Mel Piet Veerman staan ?

Believe: ja Piet Veerman staat er inderdaad als familielid. Volendam ons kent ons maar wat een prachtige stem Mel. Heerlijk.

Trijntje laat Clifton en Eloy lekker tegen elkaar battlen . Brrrrrr, die klinken als. 1 stem bij elkaar zeg !!l

Believe er wordt gekozen voor Eloy, ik ben het er mee eens omdat je met hem nog van alles kunt doen. Clifton is “klaar” qua stem en kan niets meer leren. Mooie battle maar de minste tot nu toe omdat Eloy Clifton volledig weg heeft geblazen…..

Bert: Het is weer de beurt aan team Ilse. Na de reclame gaan we het mee maken !!

Lewi-Sara neemt het op tegen Sietske nu, ik laat me verassen !

Dit zijn toch echt super talenten ! Wat een een stemmen hebben die meiden zeg !!

Believe: ik vond er niet zoveel aan, standaard met Sietske als beste keuze.

Wat is deze battle van Ali bijzonder zeg !

Believe Ali laat het publiek kiezen duidelijk waarom hij dat doet. De gelijkwaardige battle is niet wat je noemt geslaagd. Mooi nummer dat wel, eh ik laat het hierbij en afvaller liveshow 1 won net de battle. Martha..

Gelukkig de laatste met goede kandidaten.

Believe: ongelooflijk Emily kruizing Krezip en Anouk, wat een stem. Vanaf het begin van de battle wist ik het al 74% thuis ook. Top. Trijntje??? Emily neem die mee, mini Anouk bij (songfestival geintje), de beste battle van vanavond.

Ik sluit af met top 4 ranking voor Emily en Trijntje gaat het songfestival winnen als er geen conchita act is, WIJ hebben genoten.

Bert volgende week weer! Tuurliijk…..