The voice of Holland battles yeah

Even terug naar vorige week, toen typen nog lukte nu niet echt ongelukje. Een pqar prachtige battles. (Youtube the voice of holland).

En nog 1x Remco

De uitzending, magistraal mooi. Volg ons live @believeartmusic @RTL_TVOH en natuurlijk Bert die blogt @BertEulderink. Ik doe mijn best maar het is 1 vingerwerk ;( niet te doen.

Vorige week was de sterkste battle show tot nu toe. Wat krijgen we vandaag???? Het wordt top!

Vergeet de redroom app niet.

Ik ga hier ook proberen een leuk stukje te schrijven over alle battles. Veel plezier !

Bert.

Let,s go !

Als eerste team Borsato met Abigail en Danique .

Abigail heeft duidelijk een meer getrainde stem, en klinkt wat mooier als je het mij vraagt.

Trijntje heeft de voorkeur voor Abigail en Ali heeft de voorkeur voor Danique.

Wie gaat er mee naar de live shows ? Marco kiest Abigail voor de live shows !

Danique wordt helaas ook niet gekozen door de andere coaches en neemt afscheid van the voice of holland

Nu team Ilse met Angela en Irma. Zo zeg, die zijn beide aan elkaar gewaagd !
Allebei een dijk van een stem, Prachtig !!

Irma heeft mijn lichte voorkeur, terwijl Angela een ruwe diamant is 👍

Ilse neemt Angela mee naar de live show, dat wordt genieten !!

Helaas, Irma neemt ook afscheid van the voice off holland .

Ok, nu team trijntje met Jackie en Sherefa

Wederom twee verschillende stemmen, allebei even mooi.

Wow, mooie battle hoor !

Ilse heeft de voorkeur voor Sharefa, en Ali heeft ook de voorkeur voor Sharefa.

Trijntje neemt Sharefa mee naar de live show, en Jackie neemt afscheid van de the voice of holland.

Na de reclame is het de beurt aan team Ali met Erik en Renee

Erik begint lekker. Renee komt wat timide over bij mij. Zoooo, Renee komt los !!

Marco heeft een voorkeur voor Renee en Trijntje ook. En Ilse ook.

Ali neemt Renee mee als zangeres voor de live show, en voor Erik is dit het einde van the voice of holland.

Zo, de reclame zit er weer op. Het is weer de beurt aan team Ilse met Frank en Pim.

Dat klinkt echt lekker ! Beiden doen echt niet voor elkaar onder !

Pim komt op mij wat rustiger over dan Frank.

Ilse neemt Frank mee naar de live show tegen het advies van de andere coaches in. Pim wordt door Trijntje gestolen om in haar team te komen, prachtig !!

Dan is het nu weer de beurt aan team Marco met Mirjam en Sjors

Heerlijk nummer dit, voor Mirjam is dit nummer wat moeilijker vanwege de lage noten. Bij Sjors klinkt het wat natuurlijker. Erg mooi gezongen !

Trijntje heeft de voorkeur voor Sjors, terwijl Ilse de voorkeur heeft voor Mirjam. Ali heeft de ook de voorkeur voor Sjors.

Marco neemt Sjors mee naar de live show, en voor Mirjam zit the voice of holland er ook op.

Als laatste battle is team trijntje aan de beurt met David en Eddie
David opent goed, maar dit nummer is voor Eddie geschreven volgens mij 😀 Samen klinken ze geweldig goed !! Wauw, wat een mooi einde gemaakt aan dat mooie nummer !!

Ilse gaat voor David, en Ali ook. Marco kiest ook voor David.

Trijntje neemt David mee naar de live show, terwijl Eddie als de senior onder de kandidaten afscheid neemt van the voice of holland.

Dit was the voice of holland voor vanavond, volgende week vrijdag zijn we er weer!

Het was voor mij de eerste keer dat ik voor mijn lieve vriendin Isabel mocht invallen, en ik hoop dat jullie genoten hebben van mij.

Groetjes Bert.

Tot volgende week !!