HOLLANDS GOT TALENT halve finale

image

Dit moet door.

image

image

image

Ik zit klaar. Bert zit klaar volg ons hier en twitter @hgt_nl @believeartmusic @BertEulderink.

Next videos. Tot zo.

Brenda

image

Angelique

Thijs

BeyondTheBase

Dawicha

image

JChanel

Yojigen

Tot zo we zijn begonnen. Eerst kijken we naar yojigen. Dansact. Heel subtiel, fraai, compleet ingesloten in je act dansen is streven naar de ultieme perfectie van balans en harmonie. Schitterend. Finale…….

Beyond the Base komt nu, leuke auditie.

Twente kom op oes tukkers bint trots. Toi toi toi

Ok tis niet ons lijflied maar jemig zeg. Leuk, strakke act, mooi gezongen, ja het talent zit hier he Ilse de Lange Marga Bult lol. Lets move. Yeah finale ai Gordon heeft 1 commentaar kleding…. Zucht. Mooie commentaren.

Wooooooot crash

Nou wordt ie fraai mijn commentaren verdwijnen, leuk crash.

Brenda erg leuke act, Dawicha acrobatic ten top schitterend mooi gedaan. Kort sorry ze waren langer, tis live he.

Angelique nu, country begon ze mee nu gaat ze echt vd ene stemsoort naar de andere, stemact zingend, “natural women”. Knap hoor. Haalt ze de finale? Ze overtuigd wel maar…. Ik duim. Ik ben zo onder de indruk dat zie je nu bovenaan laat haar Janis Joplin zingen.

image

Gstylecrew erg goed maar niet mijn ding. Jammer zit wel heel goed in elkaar.

Thijs nu de paaldans act. Tarzan aan de paal. Ik ben benieuwd. Ow dat lichaam…. Maar wat een schitterende act. Ben effe sprakeloos.

De laatste act komt nu JChanel. Ze zongen Angel, door mam geschreven. Wat gaan ze zingen?

Weer een lied van mam, mooi nummer beetje raugh nog, iets meer arrangeren en je hebt een hit. Mam heeft talent. Zoon die lekker zingt. Mooie combi. Goed gedaan alleen einde aanpassen. Het klopt.

Dan nu stemmen.. En daarover gesproken er wordt altijd gespeculeerd klopt het wel. Neem van mij aan hier wordt NIET gesjoemeld! Dubbele controles kijk terug naar show 1.

Tussenstand, 4 btb, dawicha, thijs, djgstylecrew en jchanel laatste 5. Stemmen kan nog (btb, jchanel EN Angelique)

De uitslag is bijna binnen je kunt niet meet stemmen.

Ok niet door

1 Thijs
2 Jstylecrew
3 Dawicha
4 BTB (jammer)
5 yogi net niet jammer

Ok Jchanel, Angelique en Brenda….

1 minuut voting ( Angelique)

Phew wie oh wie

Door …….. JChanel en angelique

Het was hoe dan ook een zeer gevarieerde avond prachtige show. 4x gechrashed (yeah bedankt lezers) we bert en ik hebben genoten.