The Voice of Holland, de Battles

Ik zit er klaar voor, even spieken op @RTL_TVOH #tvoh en @believeartmusic. Bert is er volgende week werr. Kijk ook naar hun fan youtube kanaal.

De promo mmmm ziet er goed uit toch? Ik ben wel benieuwd naar de commentaren. Vorige week was zo, zo. Niet zo best maar nu gaan we de battles in. Ik hoop dat we van selfie verlost raken meteen (sorry meiske maar je smart mag echt niet mee het poduim op).

Marco het gaat om muziek geen voetbal, uitkijken want Hiddink raakt zijn positie kwijt…. Lol. Sorry maar de #borsatothee deed het goed vorige week.

Ruben en Witney van Ali gaan de battle in. Mooi voorstukje. Hoe gaan ze het doen. Mooi begin, mooi nummer trouwens. Ruben begint te soft. Witney is echt de betere zingt Ruben weg, nu pushen ze elkaar. Prachtig. Einde is Ruben “los” en gooit alle remmen los.

Oef Ali pittig, hij neemt Ruben mee.

Trijntje nu. Romy tegen Robin.

Robin netjes hoor, Romy begint heerlijk ingetogen. Ow wat een mooie keuze. Genieten dit. Pupliek kiest mee. Romy gaat door mooi. Ook voor mam Antje.

Ilse de Lange neemt Duncan en Rob. Mooie keuze ik ben benieuwd. Bewust een pittig nummer om de stemmen te testen. Prachtig ze moeten keihard werken, slim. Mooiste battle tot nu toe. Genieten van a-z. Top. Wie oh wie.

Duncan gaat mee de liveshows in. Rob gaat ie mee of niet. Rob gaat naar Marco. Mooi.

Sabine tegen Dynah, leuke keuze. Kom op Sabine (oes tukkers kent mekoar) strak begin Sabine. Nu Dynah mooi randje op de stem. Maar de rockchick hier is Sabine. Of wordt het Dynah. Borsatothee man weer een dweil erbij….

Wie kiest Sabine…. Jammer ze mag hier op het blog.

De volgende battle van Ali gaat tussen…..

Sotiri en Ferry killing me softly with this song……. Dit is wat je zegt genieten, zitten luisteren en kijken. Ferry multi talent, is door. Veilige keuze wel de juiste.

De battle van Trijntje een knaller denk ik.

Daisy (dank voor tags rtl) Kelly. Mooie battle denk ik. I am happy. Dat wordt je hier wel van lekker nummer mooi gezongen. Ik ga niet kiezen. Ik zeg allebei. Top. Daisy gaat door, neemt een coach Kelly mee. Ilse en Ali drukken allebei tegelijkertijd en Kelly voor Ilse. Top dit. Prachtig.

Ilse de Lange tripple battle.

Eva moet tegen megan en Roos een tripple battle. Eva mooie aparte stem beetje Janis Joplin. Omdat alle 3 iets aparts hebben geeft dit de battle een enorme boost. Three diamonds on stage. Wie kies je. Megan knalt overal doorheen.

Ilse kiest voor de verassing Megan, de auditie was goed de battle was nagenoeg perfect. Maar gaan er meer mee? Nee.

Geweldige show.