Hollands got talent

Ja het is weer zover. Een halve finale alweer link hgt hier kun je alles terug zien.

Leon was de trekker vorige week, kijk maar even hoe het eruit ziet op youtube:

IMG_1079.PNG

We zitten er klaar voor.

8 nieuwe acts, die de strijd aangaan om door te stoten. Goed opletten nu de lijnen zijn open, Afrokikos


De auditie, nu het optreden.

Kijk act waar ontzettend veel gebeurd, choreografisch heel goed in elkaar gezet, mooie kostuums. Hele goeie strakke openingsact. Mag van mij door.

Twitter mee met @hgt_nl @believeartmusic en @BertEulderink. Vergeet niet de acts te bekijken na de show op youtube en de juich app.

Sascha nu eh laat maar, next. Jezus wat moet ik mee, is er voetbal op? Iets anders? Oordopjes voor Gordon, ah hij leeft mijn gedachten maar zingen kan ze niet Gordon kom op. Tis 3x niks punt.

Streetdance blijft een goede mix tussen klassiek, modern, rap. De act is mooi in elkaar gezet TWD. Mooie act.

Gordon hou op wat slecht is noem je goed en goed is slech is daarom je twitter weg?

http://youtu.be/4OdeeMUbKSk twd to fusion de auditie let op youtube wat ze net deden.

Nog 5 acts te gaan. Danstheater gezelschap altijd mooi maar ja this is Holland land van bezuinigingen….. Jammer. Want er zit veel talent in. Deze groep kreeg de gouden ticket.

Fusion Crew top groep.

Dit is echt chillen wat moet je hiervan, van begin tot eind top mag door. Kom op wie oh wie geeft subsidie?!!!!!!

Nu Paul Smithuis.


Auditie.

Mooi dit erg apart ook zijn instrument niet de Berdien Stenberg dwarsfluit maar de alt, schitterend. De manier van spelen is echt goed maar finale waardig? Ben het wel met Chantal eens. Technisch heel erg goed maar….

Nu komt Naaz. Ze gaat nu over pesten zingen. Mooie auditie. Wat gaat ze doen?

Ze komt wat laat op gang is nerveus logisch, toch hoor je het talent er tussendoor. Ze bouwt het langzaam op. Erg fraai hoe ze het doet. Vraag rest, verkouden ivm de hogere noten. Stemmers kijk daar doorhern terug naar de auditie. 2x gezongen. Veel talent. Gordon vindt het jammer dat ze het verkeerde nummer zong. Ik hoop dat ze toch door mag. Dan is er een coach bij.

Straks Kots en Zomaar.

Kots auditie

Zomaer auditie

Spannend

Eerst kots. De dames hebben een boodschap dat is wel mooi, geen drugs.

Het liedje is hilarisch ze staan als 2 palen op het podium en je ligt dubbel. Maar de dames geven geen kik. De server is gecrashed.

Nu komt zomaer eerst een filpje. Uitkijken nu straks chrash ik weer.

Leuke koppies maar ik kan er niets mee. De cover van “Alles is liefde” begint te slecht pas naar het einde denk je van ok, bekend liedje. Maar ik zou doorlopen als ze op straat staan of naar een andere kroeg. Sorry. Ik geef mijn adres niet ik ben het zooooo eens met de jury. Dan en Chantal zeggen het goed Gordon drukt het dubbel onder de neus. Ze hebben gelijk 9x niks want het is trio dus 3x 3x niks.

De uitslag nu…. De lijnen gaan dicht dan weer 1 minuut open. Eruit, Sascha, Afrokikos, Paul Smithuis, de fusion crew duh kom op zeg, zomear.

Jammer voor de fusion maar oh wat mooi voor Naaz. Ik gok op Naaz en TWD en Kots eruit. The Fusion crew had door moeten gaan? Nederland Nederland.

De winnaar is Naaz nu dan nummer 2 dus dat wordt fusion dansact. Chantal moet kiezen net als elke week. Ze kiest Kots. Zo Nederland mooi. Verassend want humor hebben ze.