Hollands got talent liveshow 1

TP4Y is 1 van de groepen die doorgaan. De clips staan na de show op de youtube link.

We gaan live. Toi toi toi

Weet je het nog? Amira onze diva klassiek? Wie gaat dit jaar de bokaal binnenslepen? En de finale in. Dan, Chantal en Gordon krijgen het gemakkelijk. En niet vergeten he Dans kleinste is ernstig ziek maar toch is hij er!

Het begin is relaxed, de show toch al wel vanaf de voorrondes/audities.

De 2 klaine superdanseresjes beginnen. 3 turven hoog. Goed voor onze militairen. Africaanse act. Waar halen ze het vandaan, top wat die meiden doen. Hop finale in. Abby kom maar op met de stemmen. Super gedaan geweldig zo klein en wat een talent.

Dat was toen. Ongelooflijk nu ik ben echt onder de indruk.

Dan nu iets unieks. Paaldansen het is echt een vak apart. Als je #sterrendansen kijkt hoe het gaat dan breekt het zweet je aan alle kanten uit, nu gaat Tatjana weer “los”.

Dit is echt een moment van “hallo” jezus. Wat een talent, dit is zooooooo moeilijk. Tatjana op stemmen. Fantastisch. Dan zegt “insane talent, hij heeft gelijk dit is niet te omschrijven in woorden.

DJ een jong talent, de nieuwe nr 1? Het kan maar zo. DJ Flor

Jaaaa wat komt er vandaag. Hij heeft Gordon goed te pakken. Als je goed luistert naar de mix de overgangen staat nr 5 hier nu zijn kunsten te vertonen. He has got the vibes yeah. 12 jaar is hij nog maar. 12….

Het wordt nog erg moeilijk er komen er nog 5 maar hoe kies je? De show is divers heeft alles in huis. Voor welk wat wils. Vorig jaar won een mini Deutekom nu een nieuwe tiesto? Alles kan.

We gaan verder, 5 nerveuze acts staan nagels te bijten. Wie wint die Vegas trip?

Robert maakt er iets moois van weer. Praat de show top aan elkaar naar de volgende act.

Kidsandfusion here we go.

Dit is werkelijk waar een ongeloolijke groei dat her nog kon na de auditie. Feilloos loopt de show door. Of nu wel of niet van de muziek houdt het houdt je aandacht vast. Kan het beter?

We gaan nu luisteren naar Nedra.

Je zingt mooi maar….. Dit is de eerste kandidaat waarbij ik zeg ” mooi gewees”.

(Intussen 4 schermen in wordpress de kijkers vliegen door het plafond inclusief de lezers)

Ik ben het volledig eens met de jury. Was leuk maar niet voor de finale.

Nog 4 te gaan. Mijn top 3

1) TP4Y
2) DJ Flor
3) Tatjana

We krijgen nu curvalious eh…

Ik weet niet wat ik hier mee moet ;( tis nogal apart. I rest my case.

De juichapp 72% juicht voor de curve of die gespierde neger????

Nog 2 acts.

Oh ja

De pianist uit Irak. Die zo mooi kan spelen. Hij speelt voor MH17 wow erg mooi.

Ako kom maar op. Oef dit raakt je tot diep in je ziel. Wat een gevoel legt hij erin zodra hij de toetsen aanraakt. Een rustig stuk dat het scherm af spettert??? Ja het kan het gebeurd nu…… Finale dik verdiend en kom op orkesten doe iets!!!! Bel RTL die kan je niet laten lopen. Ik ben totaal verbluft.

Gordon gordon gordon… Kom op. RESPECT wie kan zooooooo spelen. Bijna niemand. Dan I love you. Chantal is ermee opgegroeid en ze geniet.

De laatste act en dan gaan de zenuwen knallen na TP4Y

Weet je het nog? Die braken de tent af staan al in mijn top 3 eh Ako hoort er ook bij.

Uitglijdertje mag, het spettert, het spattert maar wij hebben geen meiden groep ala dit. Ik geniet er toch we van veel potentie. Gooi er een coach op en hoppa wereldact.

Chantal is het roerend met me eens. Knuffel. Gordon ook. Tsja flabberkasted finale EN win kans.

Nu het ergste moment. Stemmen tellen en dan mogen er slechts 2 door waarvan ik zeg 1 gewoon vergeten en heel veel potentie. TP4Y is echt een favoriet van mij. Wat een act. DJ Flor zal hoog scoren maar wie nog meer? De tussenstand.

De minste stemmen nu? Nedra, curve, tatjana, tp4y, dj flor. Zegt niets. Mijn advies van deze TP4Y.

Ok 2 rechtstreeks 1 jury. Afvallers. ……. Lalalala zijn er nog nagels over??? dJ flor afvaller 1 maar de toekomst staat straks met 12 net niet nu topper. Nedra tsja i rest my case. Curve sorry terecht, Tatjana niet mee eens. En Abby aaaaaahhhhhhhh….

Ok dus TP4Y Ako Fusion. Kom op TP4Y

Ok de meeste stemmen direct door KidsFusion dansact meteen door super goed terecht. Dus nr 2 jury en fout dus … Live is dus Ako wow dit is top want Ako was met de jury niet doorgegaan. Dus wie is nr 2 de meiden en de meiden terecht ze horen in de finale