Familie en nep- familie een wereld van verschil

Och ze heeft me al vervloekt dus zal straks toch harder vloeken, geeft niets de waarheid is hard en moet sims gezegd worden. Ook hier, dit blog ging het om. De keuse van mam om haar verhaal over die Ernst J. Te vertellen wat haar uiteindelijk de dood kostte. Maat toch was ik de dader. 2012 NL stond op de kop door dr Bibber. Mr K kwam langs KG voor ALLE PUBLICATIES, een blogger was gemakkelijker nu als journalist is het afgelopen. Mijn belofte dag carriere kwam uit. Nee ik heb geen spijt. Het vertrek van heet heeft het MST gered. Wat is dat een prachtige ziekenhuis nu. Een en al lof.

De bom tussen mam en “het” (sorry maar het bestaat voor mij niet meer) is al zo vaak gebarsten dat ik raar opkeek dat ze weer es contact zocht via via, tsja pap ziek. Op de een andere manier bekroop me vandaag echt hetgeen mam altijd al zei, ze zal en moet em hebben. Maar ja die sta in de weg is er nog die ze al eem paar jaar dood wenst. Het is een raar wezen. Dat telefoontje komt niet bericht ook niet mijn belofte wel. IK HEB FAMILIE. IN SPANJE. Straks komt de zus met dochter hier om te helpen. Ik beging een doodzonde enkel breken en bloedkanker.

Mijn broer (vermoord in 2009) had altijd al moeite met haar was ook haar schietschijf als haar iets dwars zat omdat hij met oma de “perfecte band” had. En toch zit de wortel bij oma. Haar jeugd de moeilijkheden een “voorkind” WO II geadopteerd door mijn opa en ongewenst.

Mij oma vertelde dat haar fijnste jeugd herrinnering een tbc internaat was vol nonnen op 7-jarige lerftijd. Vrij bijzonder maar zij die haar moeder hebben gekend snappen net wel. Oma telde niet mee, verteerde het niet, deed haar best maar faalde. Als moeder van 2 dochters 1 normale mam en 1 mengeling van haar moeder en vader im zwart pakje maakte het verdomd moeilijk. Oma was eigenwijs, slim, diplomatiek, niet trouw. Haar oudste verviervoudige het laatste met een portie eigenwijs kwaadaardigheid, die nooit iets doet, altijd het slachtoffer is maar levens verwoest.

De laatste druppel die oma niet kon hebben kreeg als dreun van het. Verkeerde kerel, zoon mocht oma niet weten, uiteraard andere vader dan de kerel waar ze mee trouwde en toen ging het van kwaad tot erger. Als bij het een scheet dwars ligt waren of haar moeder of kids nu ik de schuld. Dat zij fouten maakt oef nee joh, daar denkt ze niet aan. Rekening houden met anderen, ben je gek? Kom op zeg dat doe je toch niet?

En zo zie je na een weer bijzonder “val toch dood” gesprek weer dingen terug. IJskoude crematie lekker achterin je telt als familie niet mee. Je bent ineens de arts die haar zus vermoorde die de waarheid niet mag zeggen. Stel je voor zeg oef, en op het uur U je zus overlijdt maakt HET een drama waar de honden geen brood van lusten. Nu dus weer, je geeft antwoord op de vraag hoe is het met jouw? Op zich al bijzonder 1ste keer in 35 jaar. En die beviel haar niet dus is het een leugen. (Valt niet in haar straatje want vaders wordt onbereikbaar).

Hetgeen ik 3 geleden had moet doen heb ik dus nu gedaan. Maar niet genoeg. Bij deze zeg ik “halfling” rot op.

Dan nu de vraag kan dit? Ja. Mag dit? Ja. Heeft een ander het recht je als een hond te behandelen nee. Dus dame de open deur is dicht, de sleutel weggegooid en als je niet begrijpt waarom dan kijk je in de spiegel en zeg dan gewoon eens IK E ben een rotwijf, moeilijk, moet altijd mijn zin hebben en vandaag hoorde ik het van iemand die dood moet. Dat ik niet deug. Wordt mens je ruineert iedereen om je heen met je “oh ik ben ziek hoor” nee dame miijn vader en IK zijn ziek! Dat bepaal jij niet maar het lot en die laatste zegt “keuzes maken doe je zelf kies voor jezelf een rotte appel gooi je weg”.

Familie hoef je echt niet altijd tw tolereren, tis een halve dus in mijn optiek geen en bebrijp je waarom ik altijd zeg, die woont in Spanje.

Bezint eer ge begint! Wees hard waar moet maar bovenal eerlijk zeker met de waarheid ook al is die nog zo hard. Zij koos, zoals gewoonlijk de verkeerde weg. Hetzij zo maar voor pap en mij is het “einde oefening”.

NB met de andere directe familie is wel normaal contact.