Grote events zoals “Gayparade” nu even niet

Ik begin met foto’s heel bewust. Kijk en besef. Vooral de laatste de kaart van Nederland….
P

image

Het is zomer de tijd van eventen. Grote events wel te verstaan. Maar hoe gepast is het? Zwarte Cross ging door…. alsof het zo moest zijn een natte boel.

image

image

image

image

image

Maar kijk es naar de kaart. 193 mensen. Sommigen halen het thuisfeint niet eens. De rampplek is en blijft het gesprek van de dag. Allemaal zijn qe getroffen!!!!

Op facebook las ok Gayparade wel of niet. Ik zeg NEE NIET NU.

Feestvieren in rouw not done of met zijn allen in het zwart en maak een statement naar de moordenaars!

En als het niet haalbaar is uit te stellen doe het ingetogen. Geen knalfuifen aub.

Ik zal de woede wel op mijn hals halen maar ik ben tegen. Afzeggen. Niet nu!

2 gedachtes over “Grote events zoals “Gayparade” nu even niet

  1. rob lejeune

    Het is naar mijn idee op dit moment zeer ongepast om de gay pride door te laten gaan.
    Natuurlijk haar het leven door, komt de zon weer op.
    Natuurlijk komen er helaas mensen om door ongeluk, oorlog, geweld en vele andere. Maar het leven gaat door.
    Natuurlijk is iedere keer iemand verliezen erg maar het leven gaat door, en de zon komt weer op.
    Maar een tragedie zo groot als deze heeft een omvang welke nog niet is te overzien.maar morgen komt de zon weer op.
    Maar deze vreselijke mensonterende, hartverscheurende gebeurtenis mag niet zo gezien worden
    Hier kan en mag je niet na een week al overheen stappen met de woorden “het leven gaat door”
    weet zelfs een nabestaande nog wel.
    Maar om nu hossende halfnaakte politiemensen, lederboys e.a.: te zien gaat mij (nog) te ver.
    Ik zeg dus voor nu, NU EVEN NIET.
    Laat mij het maar even bij de opkomende zon, e.d. houden.

Reacties zijn gesloten.