De finale The Voice Kids

Vandaag is het zoverAFL8-Battle_1

De finale van The Voice Kids, een boeiend mooi seizoen waarbij Marco Borsato gelukkig aanwezig kan zijn ondanks zijn recente Tia. Ik wens de coaches maar vooral alle talentjes heel veel succes toe. RTL omdat ze muv de app er weer iets moois van gemaakt hebben en wij in Nederland straks massaal kijken, bellen, sms-en, twitter laten crashen enz enz.

Het zou leuk zijn als er een coach bijkomt voor de mini talenten in de dop met musical ervaring, tip ala wie ben ik. We hebben veel talent.

Mooie opening, men heeft aan alles gedacht er wordt mooi gezongen, de belichting is prachtig LET’S GO.

We krijgen een mooie finale, eerst 2 mini optredens dan 1 met de coach lijn open hop naar ronde 2. Terecht wordt Marco bedankt dat hij er is, inderdaad Marco fijn dat je er bij kunt zijn. Dan Isabel dat je ondanks zware griep en 0 weerstand toch voor ons schrijft lol en bedankt twitter jury Syl en Bert en moi voor the Voice Kids en niet te vergeten Babette de zangcoach.

Nick en Simon moeten openen. Oef Kathrina en Ik eh sorry mini ik Isabel

Wereldberoem in Nederland en de Fillipijnen nou dat nemen ze je niet meer af meid. En ze begint goed hoor, zenuwen, huh wat is dat? Wow geweldig spetterend, mooi, zuiver, heerlijk randje op het stemmetje dat nog zoveel in zich heeft. Genieten erg mooi. Miles Cyrus en die bal kennen we gelukkig doet ze niet zo wild en blijft ze lekker zichzelf. Ik ben benieuwd wat er gebeurd met Isabel en het duet, mooi commentaar van Marco, Nick en Simon beleven het met liefde dit kleine talent. Angela zal ongetwijfeld iets moois gaan zeggen na Simon. Beiden zijn terecht reuze trots op haar.

Isabel geen griep phew  ze geniet vindt het leuk. Heeft erg veel geleerd zegt ze en geniet eigenlijk al bij Wendy. En bescheiden, ze wil een mooie show. Nice goede instelling. Mini gooit alles eruit moet even op gang komen en ja kan merken dat er heel hard gewerkt is voor deze finale. Prachtig klein timbre zit er in de stem.

Ok de kandidaten van Nick en Simon zijn erg goed bezig, dat moet gezegd worden, vandaar die wijze woorden denk ik, genieten dit zeg. Wow erg mooi dames ik heb genoten.

Teamoptreden nummer 1, keuze van het nummer had ik niet gedaan, komt niet over met kinderen. Foute keuze ook voor de stemmetjes van onze kleine kanjer. Nee dat is em niet, jammer hoe mooi er ook gezongen wordt.

Mooi tussendoortje Julia de winnares van de grote versie.

Wow Ik eh Isabel is door dat wordt spannend strak zeg mooi.

Zo dat was het voor nu van mij tot straks.

Mooie talenten bij Angela maar nog steeds niet DE knaller.

Ayoub de youtube hit valt me vandaag tegen zenuwen denk ik. Toch een bijzonder talent.