‘The Battles gaan beginnen The Voice Kids 2014: Aflevering 6

IK ga er voor zitten net als vele anderen en laat me verassen.  Live ga ik niet meebloggen omdat ik deze battle ga gebruiken voor volgende week.

1 ding zeg ik wel het zal ons allen verassen het talent het wordt super.

Kids toi toi toi

Verassing we gaan live heel stiekem

Battle 1, in een trio wordt er gezongen en ik moet zeggen ik ben stevig onder de indruk zeg, wow prachtig. 3x gelijkwaardig talent, prachtig gezongen, echt aan elkaar gewaagd wie je moet kiezen? Nou nou ik weet het niet. Houden kan niet helaas. Deni is door, oef wat een moeilijke keuze moet dit zijn geweest zeg.

Battle 2 als die net zo gaat verlopen als battle 1 nou nou, jemig de toekomst van Nederland is verzekerd. Rianne Madelief en Diana, dat wordt net als nummer 1 ik ben benieuwd. Begin is erg mooi, de meiden zijn niet nerveus maar beginnen heerlijk ingetogen het nummer zoals het bedoeld is. Vervolgens horen we goed hoe de dames aan elkaar gewaagd zijn. Fraai trio Diana is zeker erg goed maar de keuze zal moeilijk zijn voor Marco. Rianne mooie keuze dit tof.

Battle 3 Marco heeft een drukke coaching achter de rug gehad, petje af, nu Stefania, Alyssa en Pip oef dit wordt een pittige battle omdat Pip een alles in een talent is. Je zou bijna zeggen dat de meisjes geen kans hebben, maar de insteek van Marco is om elkaar te laten battlen opdat ze van elkaar leren. Leuk idee maar Pip is al zover. En daar kunnen de kleine dames een hoop van leren. Och Stefania, wat lief ze vergat te beginnen, Pip pakt het schitterend verder op en Alyssa denkt yippie, dit is echt zo leuk.  Alleen al om te zien is dit een schitterende battle maar qua talent is Pip de beste en die andere 2 geschikt voor de volgende keer. De samenzang is echt prachtig, chillen en genieten heerlijke battle.

Battle 4 van Marco de 1ste jongen nu, de dames houden zich kranig zingen mooi maar deze jongeman blaast ze qua talent toch weg. Marco mag ik een tip geven, ik weet het wel. En je deed het Latifah mooi, prachtig talentje.

Even tussendoor, deze eerste battle show laat duidelijk zien dat we heel veel in huis hebben voor de toekomst, het is ook anders opgezet dan bij de volwassenen, nu 1 coach met al die battles. Goede swing voor de kijkers immers bij de volwassenen was battle 1 fantastisch 2 slaapverwekkend, 3 mwah en 4 knallen.

Battle 5, wat een begin zeg ongelooflijk zing je daar overheen, ingetogen dus. Twee meiden 1 supertalent 1 jongen. Dit is een heel mooi nummer wat prachtig gezongen door jonge lui terwijl volwassenen het niet eens zo kunnen zingen. Dit is echt genieten in elk opzicht wat een battle, de mooiste van de avond…………….. draag mij maar weg. Ik kies niet. We hebben een jongen die door is, ow dit is mooi zeg, hij zingt erg goed, prachtig. Mooi.

Zo een sing off dat zal niet gemakkelijk worden, jemig wat een mooie groep was dit. Marco, goede club vol talent, meiden, jongen, het ga je goed en weet dat je er komt als je doorzet en weet dat je er ook doorkomt in elk facet van het leven als je dit zo mooi kunt neerzetten heb je meer geleerd dan volwassenen soms doen. Fantastisch gedaan, de wilskracht die je nu mee gaat nemen en de kracht om door te gaan is zo belangrijk. Top.

Sing off, zo dat wordt nog wat 5 kanjers waar er 2 van door kunnen gaan naar de finale. Pittig, gelukkig is de timing goed nu omdat Marco ziek is zo kan hij alsnog zijn klus afmaken. Sterkte Marco.

Denie laat nog even zien waarom ze in The Voice hoort wowowow power, genieten.

Rianne nu, kijken of zij ook zo blaast, let wel ik bedoel hoe ze het gaat doen. Ze laat even zien dat ze terecht in de sing off staat, ze is niet nerveus geeft alles wat ze heeft die moeten we in de gaten houden. Iets minder dan de andere dame net maar wat zit hier nog in, zo jong nog. Top gezongen meid. Mooi.

Hop naar de volgende Pip, zo dat is qua talent veruit de beste in de groep van Marco. Wat laat ze zien? Exact wat we ervan kunnen verwacht a total package voortreffelijk gezongen en gespeeld een goed talent waar je niet omheen kunt. Finale?

Dan onze eigen junior Beyonce wat moet je zeggen? Zo jong en dan dit nummer zo neerzetten is gewoon top. Ik tip haar en Pip voor de finale eerlijke mening en eerlijke keuze denk ik dit zijn de 2 uitzonderingen in de toch al zo talentvolle groep van Marco.

Je zult een jongen zijn en dan tegen zulke kanjers op moeten boksen. Erg fraai gezongen heel mooi, genieten. Hij zingt het liedje voortreffelijk en we zullen hem zeker nog wel eens zien.

De finale tips staan hierboven. Ik heb genoten van deze prachtige show. Hop naar volgende week.

Believe

Isabel Blanco

4 gedachtes over “‘The Battles gaan beginnen The Voice Kids 2014: Aflevering 6

Reacties zijn gesloten.