The Voice Kids straks live blog

AFL4-1-PIP

Pip wie is haar vergeten niemand denk ik de dame die Angela Groothuizen goed kent en mee gaat in de battles is een voorbeeld voor mij om aan te geven hoeveel talent er is in Nederland.

Talent dat Marco Borsato zo graag scout en coached. En laat het nu juist vlak voor de live uitzendingen Marco zijn die getroffen wordt door een afschuwelijk drama, een TIA. De zanger is te jong voor dit soort dingen gelukkig gaat het wat beter nu en ik hoop oprecht dat zijn herstel volledig zal zijn maar je wordt nu ineens geconfronteerd met 2 dingen. Talent en leed. En laat muziek dan juist die uitlaatklep zijn die je nodig hebt om op te knappen. Zonder muziek geen leven. Marco wij wensen jouw heel veel sterkte toe.

Het is toch wat midden in het seizoen ik we moeten er vanuit gaan en hem zoveel kracht sturen dat ie het seizoen af kan maken maar het hakt er wel in.

Straks zien we de laatste blind auditions en vanaf volgende week de battles van een groep zeer talentvolle jonge lui. Nederland is klein in omvang maar erg groot in talent op muziek gebied en dat is erg mooi om te weten, onze toekomst is ook verzekerd toch? Fijn idee vindt ik persoonlijk.

Laten we straks dan ook genieten ook voor Marco en zijn gezien, familie en vrienden. Ik ben er klaar voor Sylvana van de twitterjury ook Bert denk ik ook. We gaan ervoor jullie ook?]

Spetterende opening zeg van deze jonge gast, netjes gedaan hij gaat door dat heeft Noa toch mooi gedaan.

Nou ik ben benieuwd wat dit almaar zingende Luna meisje gaat doen, als je zo ermee bezig bent kom je er uiteindelijk toch wel. Ze heeft wel een hele aparte stem zeg echt iemand die er wel komt maar nu niet. Latere versie, jammer. Komt er wel nu nog niet.

Wat gaan we nu krijgen, een knaller of gaan zenuwen parten spelen, de laatste aflevering zo weten we heeft knallers de echte knallers vaak. We gaaan het zien. En ja hoor, zenuwen onder bedwang mooie stem voor die leeftijd zit heel veel in kan flink doorgroeien ik zou voor haar gaan.

Nou komt er een hoop vuur het podium op, leuk hoor Veronique ik ben benieuwd wat zij ons gaat laten zien. Zo zeg dat is nog es een mini hier kom ik formaat ala Tina in de film over haar leven maar moet nog een hoop leren talent zeker, ik denk voor de volgende keer zeker.

Leuk komt weer een musical talentje aan, ik ben benieuwd hoe de Voice hier in de toekomst mee omgaat andere discipline van zingen, geen Chantal Janzen in de jury jammer. Tip voor de volgende keer? Maar we gaan eerst kijken naar haar en luisteren en ze neemt een moeilijk nummer van Ilse de Lange, luister goed naar hoe die stem geschoold is. Erg fraai hoor, mooi gezongen talent in de dop gaan ze drukken? Ik zou er voor gaan.

Het wordt nu wel duidelijk dat je vooraf een heel traject hebt, 3x audities voor deze dame voordat ze verder mag. Je moet dus eerst auditeren, dan wordt je gescreend en DAARNA hoor je of je door mag.

Ze zingt een nummer van Blof ze heeft al eens gezongen voordat zij optraden, gaaf hoor, mooi filmpje dat beloofd wat kom op meiske. 3x is scheepsrecht he gaat dit voor haar op? We gaan het zien en horen. Doen de zenuwen wat ze moeten doen, onder controle blijven of komt ze er niet doorheen, begin is niet goed, in de opbouw wel, nu komt ze echt los en laat zien waarom ze er nu wel door is gekomen. Voor mij is het goed genoeg om door te laten gaan maar ja ik ben twitter coach. En zo je dus hoe het gaat, wij denken er anders over Marjolein kiezen ze niet. De jury is erg streng waarom ze kunnen nog maar een paar meenemen he tis in principe vol.

Ik ben benieuwd wat we nu krijgen en moet zeggend dat die screening wel goed is hoor, veel werk lijkt me maar je krijgt er wel een hoop voor terug, mooie talenten.

Nou komt het even goed ademhalen en dan meteen knallen of rustig beginnen. Ok laat ik dit zeggen als ze haar kiezen dan moet je mij uitleggen waarom Marjolein niet door mocht gaan want hier hapert veel aan. Tempo is niet goed, uitspraak, er hapert nog teveel aan. Volgende keer beter.

Jezus dit snap ik dus echt niet he, Marjolein was veel beter maar ja wie zijn wij…… Nick en Simon zijn eerlijk.

The box dit is mooi je weet niets hoort alleen iemand die even laat horen waarom Whitney Houston gemist wordt. Wow wat een stem zeg, draai maar om wat maakt het uit wat er staat dit is zingen klaar!

Kjelwyn alleen de naam is al bijzonder ik ben benieuwd, dans en toneel vindt ie niets zingen wel. Ok. Maar nu eerst onze jonge dame kan het nog beter na net, bijna onmogelijk he. Maar dit klinkt wel erg lekker zeg, heel iets anders compleet andere stemsoort. Lekker nummer wat ze erg goed zingt, timing alles loopt goed, mooi dit.

Nou komt jongen met moeilijke naam Kjel vanaf nu op het blog en als ie doorgaat naar de battles daar ook. We gaan het zien en horen, dansen vindt ie niets zingen wel, en dat is te horen. Baard komt in de keel maar wel op een mooie manier. Netje Kjel die komt er wel. Alleen nog wel effe leren een lied af zingen he hahahaha humor, zo strak beginnen en dan ineens WHAM weg.

Nu komt er weer zo’n kleine dame uit de musical wereld valt wel op zeg he en dat hoor je dan meteen weer mooi stemmetje komt het er al uit wat er in zit, er zit veel in deze jonge dame zeg. Knap gedaan goede keuze om te draaien.

Isabel komt die er ook wel net als Kjel? Leuk naam genootje kom op meiske jaaaaaa ze doet het verdomd goed mooi hoor. Ik ben trots op mijn naamgenoot dank je wel kleine Isabel voor je mooie stem en dat je mee doet. Hoppa. Heerlijk genieten.

Nou ik geniet nu al van de battles dit wordt mooi dames en heren en voor de records

3 MILJOEN LEZERS GRENS GEPASSEERD JAWEL DANK JE WEL TOT VOLGENDE WEEK

BELIEVE

ISABEL

4 gedachtes over “The Voice Kids straks live blog

Reacties zijn gesloten.