Wie wint the Voice of Holland? JULIA

Mitchell? Julia? Jill of Gerrie?

Het wordt ontzettend spannend vanavond, wie gaat er met een platencontract naar huis? Publiekslieveling Mitchel met zijn prachtige lied?

Wordt het de jonge 18 jarige buitgewoon talentvolle Julia?

Wordt het tornado Gerrie die iedereen verpletterde dit seizoen?

Of wordt het Jill die iedereen verbaasde met haar metamorfose in elk opzicht? Door met dit nummer Shirma naar huis te zingen?

We krijgen niet de finale waarvan we dachten “oh dat zit wel goed” geen Shirma, geen Nicole. Ook geen Wudstick of Yuli het liep allemaal anders dan anders. Hier een daar een verspreking waardoor je weet dat het vermoedelijk gepland is of de planning zelfs de mist in ging.

Hoe het ook zij, RTL4 is erin geslaagd om van dit seizoen the Voice een spetterend programma te maken, shows waar je als muziekliefhebber van geniet. Coaches die alles hebben gegeven en het publiek? Die zit straks massaal voor de buis, tablet of twitter om te zien of te horen wie het wint. En intussen zal ik live bij gaan houden wat ik er van vindt.

Ben ik het eens met het AD? Moet Julia het supertalentje winnen? Qua talent moet je niet twijfelen maar Mitchel is een publiekstrekker, Gerrie blijft je verbazen en Jill kan je verpletteren. We gaan het zien. Ik persoonlijk vindt het lied van Mitchel het mooiste maar dat is niet het enigste dat gezongen wordt straks. Ik zeg toi toi toi ………………