The Voice of Holland live shows

Wat gaan we vanavond zien bij the Voice, we weten welke kandidaten de live shows in zijn gegaan. Shirma, Nicole, Cheyenne, Coosje om maar een paar te noemen. Ik ben wel benieuwd naar de show van straks want laten we eerlijk zijn het is wel een heel sterk seizoen al heb Ali nog niet vergeven dat Yuli eruit ligt.

Bekijk eerst even backstage van show 2 ook leuk

Men vraagt ons wel eens op twitter wat er nu zo mooi is aan muziek, ik kan hier kort over zijn, zonder muziek in je hart en je leven leef je niet. Laten we eerlijk zijn wat moet je zonder? This is it! Hier laten we ons in gaan, het ontspant ons, we genieten ervan en kijken graag naar mooie muziekshows en luisteren de hele dag althans de meeste mensen. Zij die dit niet doen missen een hoop. I love music.

Hier kijk ik naar uit Shirma uit een van de mooie shows…

En Nicole Bus

Of wat dacht je van Coosje Smit met vader Ernst Daniel Smit

Mooi opening van de coaches en hun talenten, prachtig dit om te zien echt genieten dit. This is it we zijn begonnen.

Marco begint met zijn team zijn afvaller hopelijk Marvin…..

Julia opent de show met gitaar en doet het werkelijk voortreffelijk wat een genot om naar te kijken en te luisteren, jong talent in de dop. Keuze liedje is beetje gewaagd. Kan haar de das om doen. Dat zou jammer zijn.. Maar performance is top.

Dan krijgen we nu de eerste val out van Marvin, die in mijn optiek hier niet  hoort, te jong en dat horen we nu, stem is weg, helaas niet mijn ding niet mijn liedje, next.

De jongste is aan de beurt nu, hoe gaat zij het doen, ze is goed bezig geweest al die tijd. Girls just wanna have fun MAREL yeah hier wordt ik blij van, mooi arrangement. Mooie uitvoering zo hoort het dames en heren en dat op die leeftijd. Tis geen Julia dat is een klasse apart maar dit is echt goed gedaan. Mooi. En wat opvalt haar stem blijft overeind!

Dan krijgen we een power lady Gerrie die elke keer laat zien dat het een preformer is die terecht in the voice staat. Toch mis ik enorm Yuli, die had hier moeten zitten in plaats van een Marvin, dit terzijde. Liedje gaat haar nekken, stem komt niet goed uit door dit liedje ze kan beter, het lijkt schel terwijl haar stem dat niet is. Techniek? Maar wel lef hoor dit. goed gedaan.

Download telt dubbel mee wow, en 1 moet weg vanavond, mmmm dat stond niet in de app ach die werkt toch niet maakt het uit.

Komt ie wie kiest wie, Trijntje Julia, Ali kiest Gerrie, Ilse Julia en Marel. Nu gaat het erom he, erop of eronder…. Gerrie mag door van het publiek dat is mooi en terecht een goede keuze. En nu is de keuze aan Marco wie er nog meer mogen. Julia logisch en zo terecht, nog 1 te gaan, nee Marco geen Marvin niet doen gaat je opbreken. Marel kom op niet twijfelen. He he eindelijk ziet hij het licht.

Team Trijntje

Wudstick, tsja wat moet ik hiermee, help. Ik werd compleet afgeleid ging iets anders doen. Jongens niet mee doen laat maar gaan.

Nicole nu, daar wordt ik dus wel blij van, die stem, de combi met de performance is iemand die door moet. Het nummer is wel een dooddoener niet best gekozen, maar bij Nicole maakt het niet uit wat ze zing ze maakt alles spannend. Mooi, goed gedaan je mag door.

Kom maar op met de next one miss Shirma, de diva van de soul daar waar je naar kijkt en denkt, is this Dutch? En daar komt ze met een nummer van de Stones, I can get no satisfaction. En hoewel de diva het toppie doet vindt ik het geen nummer voor haar. Maar ik merk erbij op dat ze het top doet, genieten.

Steffen dan laat ie zien dat ie moet blijven of niet ook een ras artiest. Op zich veel soul in de groep van Trijntje, lekkere muziek. Mooi gedaan van de performer maar beetje doorsnee. Jammer. Had meer verwacht van Steffen. Komt het door de lading stress of? Om eerlijk te zijn verveelt het me zelfs na 1 minuut. Ik vrees met grote vrezen.

Oef ik zou dan zeggen in dit geval Wudstick naar huis Steffen met de hakken over de sloot. We gaan het zo beleven. Ok komt ie, wie oh wie in team Trijntje. Door rechtstreeks Ali kiest Shirma daarna Nicole, Ilse Shirma vindt ze echt helemaal top, Marco, Shirma. Duidelijke keuze nu hopen dat Trijntje de juiste mensen mee gaat nemen. Shirma en Nicole staat hier vast. Dan wordt het Steffen of Wudstick. En laatste kiest het publiek nou Trijntje, Shirma goed zo en als je Nicole laat gaan oooooooooooow dan krijg je problemen. Geloof me Steffen redt je het niet mee. Kies Nicole. Wees verstandig kies verstandig en dat doet ze Nicole.

Wow wat een leespiek hier zeg, ongelooflijk.

Team Ali

Ok we gaan verder met Jennifer die al bewezen heeft dat ze erg goed is vorige week, we zijn een week verder kan de performer bewijzen dat ze het redt nu? Ja dus ze gaat goed, ingetogen en rustig neemt ze ons mee in een prachtige ballad. 1 opmerking zing meer vanuit je buik het zal door het oefenen komen denk ik maar toch. Let erop maar dit is erg mooi.

Vince lekker reggea doet ie leuk en het is een best leuke sound ik hou er wel van. Maar er was veel beter talent he.

Jill doet het echt voortreffelijk goed, wat een optreden je wordt er gewoon stil van. Topklasse.

Dit is beter dan de vorige keer, het mooie koppie heeft geleerd van de kritiek, de meiden zullen wel massaal stemmen op de jongen die nu laat zien meer te kunnen. Beter optreden. Beste tot nog toe.

Nou Ali dat waren ze, Jill moet door dat is zeker Jennifer ook. Wat het gaat worden zien we zo. Vince of Collin en laatste is een publiekstrekker met zijn mooie koppie. De stemmen zijn binnen, NL kiest voor Jennifer yes goed zo. Mooi ik ben er blij om nu moet Ali voor Jill gaan en Vince. Wie oh wie, Jill is logisch wie van de boys. Vince please, ga voor talent hier. Vince God bestaat.

Dan nu team Ilse

Cheyenne bijt het spits af en dat doet ze zoals verwacht, erg sterk modern nummer, lekker gezongen. Genieten, wat een talentje.

Mitchel die vorige keer zo ziek was en toch doorging. Wat gaan we nu merken, hij is net hersteld of bij zo goed als. Zet em op man met prachtige stem. Mijn lievelingsnummer. Wow, met rauw randje, een nummer dat je moet voelen. Af en toe hikt ie er tegen aan in het begin maar nu, kippenvel. Ja je hebt me geraakt Mitchel je mag blijven top. THIS IS WHAT I CALL singing……………….. met keelontsteking nou ik wil em op volle kracht weer horen. Als je dit kunt zo op deze manier dit ontzettende moeilijke nummer dan ben je het in elk facet.

Bylear die het publiek iedere keer kiest gaat deze week minder goed. Ziek aan het worden? Zijn stem is minder of het zingen breekt em op kan ook nog nu. Immers. Er wordt hard gewerkt, gelukkig hersteld ie zich in 2de deel maar begin was niet goed. Toch zie ik wel wat in hem. Ik denk dat ie teveel geoefend heeft hij wil natuurlijk laten zien wat hij kan en dat is zingen. Dat staat vast.

Coosje mijn favoriet van Ilse die raakt me op elk gebied. True Colors een prachtig nummer van miss Lauper. Coosje je doet het weer he, je laat horen waarom jij in the Voice zit. Prachtig gezongen, wat een talent, PAP je hebt een prachtige meid met een dijk van een stem,  kippenvel.

Voorstel, stop met de live shows, finale, Shirma, Nicole en Coosje ik ben eruit 4de gedeelde plaats Jill en Mitchel.

Marco Trijntje Ali zegt heilig is Mitchel, keuzes voor Cheyenne, die is echt goed wat wil je de beste battle, Mitchel door met de kijkers nu de andere 2, Cheyenne en Coosje? Als Ilse verstandig is wel dus.

Top show dit ik heb genoten.

2 gedachtes over “The Voice of Holland live shows

Reacties zijn gesloten.