The voice of Holland, the last battles en app test

WAT EEN TOPSHOW, COMPLIMENTEN..

Vandaag gaan we de app testen eens kijken of hij echt zo slechts is als men  in de app store zegt. Ik geef toe dat ik er veel moeite mee had om em aan de praat te krijgen maar hij doet het. Ik en mijn blanco team gaan straks aan de slag.

En vooraf gaan we even genieten van ….

En nog veel meer, of ik tussendoor de tijd heb om live te bloggen? Tsja dat gaan we zien. Veel plezier enjoy!

Mooie battle bij Ali wow power. Heel erg mooi, 2 dames die aan elkaar gewaagd zijn. Hoewel ik een gigantische voorkeur voor Yuli heb, is dit een schitterende battle. De mooiste tot nu toe. In elke opzich, sorry Nicole en Cheyenne. De finale behoort toe aan Yuli, Nicole en……………

En dan nu 2 heren, Mitchel en Steven. Deze show is mooier dan vorige week, save the last voor best? Dit is ook weer een battle waarbij je in principe geen keuze wilt maken. In de app krijg je slechts 11 seconden om een keuze te maken, ik koos net Yuli nu Mitchel maar ik vindt dat beiden door moeten. Marco neemt Steven mee yes top! Mooi zo verdiend dit.

Nu krijgen we wel weer een mooie battle hier he, een battle tussen dame en heer,  nice Trijntje. Gedurfd en spannend. Enschede goes in the battle total loss. Nikay lat maar kijken. App geeft me te weinig tijd, ik ga toch voor mijn stadsgenoot  hoewel Bibi ook goed is, mooie battle maar Nikay is net iets beter. YES Enschede ROCKS. Ik baal ervan dat de app niet aan de praat te krijgen was ik had er dan maar 1 gemist in de battles, kostbare punten… Dan maar gewoon genieten toch.

Ali B, Annika tegen Jolene die Ali weet ze wel goed bij elkaar te zetten zeg. Rock versus Ali dat is een bijzondere combi we kennen die kant niet van hem laat staan zijn coaching erin en dat doet hij verdomd goed. Respect. Dit is weer een battle van jewelste 2 talenten aan elkaar gewaagd, 11 super korte seconden. Jolene wordt mijn keuze in de hoop dat beide dames doorgaan. Wow, powerbattle. Annika, wow prachtig mooi.

Marco dan met zijn battle, dit wordt ook weer een waarbij je denkt van mmmmmmmm wat ontzettend mooi bij elkaar passende stemmen. Dat is aan de ene kant jammer omdat er een weg moet. Jezus kunnen we vorige week niet schrappen? Die kandidaten muv de laatste en Coosje in liveshow en deze aflevering?? Fantine en Dominique wie oh wie. De Braziliaanse schone heeft de samba maar Dominique de power. Weer een battle waarbij je beiden wilt behouden. Maar het randje van Dominique is wel erg fraai en wat zit daar nog verder in? Fantine is net iets vlakker. Prachtig gezongen als je zo afscheid neemt nou petje af.

Opmerking bij de APP WAAROM IS DE TIJD ZO KORT, pfff als je denkt van hey dit is em moet de ander beginnen en moet je al kiezen jammer maar dat maakt het ook wel spannend. Zoals in deze battle, Jantine moest nog komen.

Laat ik dit zeggen van deze aflevering net als battleshow 1, dit is kicken.

Ilse zet ook weer 2 kanjers tegenover elkaar zeg. De 2 zijn aan elkaar gewaagd, Darren en Sanne. Kom maar op dame je kunt het is dit een beetje bevoordeeld, beetje. Wow Anouk komt uit Goor, yeah mooie battle, vuurwerk, prachtig, genieten. Darren, gaat mee gaat Sanne ook mee? Onmogelijke battles  PHEW no points maar Sanne gaat mee! YES. Loeispannend dit.

Matt en Auke Trijntje was ook het weekspel ik ben benieuwd wat ik daaruit heb gehaald weet mijn keuzes niet meer omdat ik totaal overdonderd ben door de battles van vanavond. Schitterende show.

Ok heren zing het dak er maar af, kan toch niet meer stuk deze avond wat een show, dit tikt de 3 miljoen aan vanavond. Wat gaat dat kleine manneke met rode haar doen Matt die iedereen verbaasde? Dit is ook een nummer waarbij het je ook niet lukt om niet mee te zingen. Heerlijk iedereen kan er iets mee. Althans dat hoop ik, kun je dat niet  heb je les nodig in mens worden sorry dat ik het zeg en ik ken een paar die dit mogen horen en een schop gaan krijgen van me. Want dit is muziek, dit is passie, dit is gevoel en emotie. Het nummer he. Hoewel Matt wel knalt en letterlijk over Auke heen.

PS de app werkt prima, opmerking te weinig tijd om een kandidaat in een battle te kiezen als nr 1 zingt en 2 nog niet is geweest of net begint moet je al gekozen hebben……  Ik denk wel dat je een nieuwer toestel nodig hebt een samsung 3 of hoger of iPhone 4 of hoger dan loopt ie keurig door, lager pakt em niet. De galaxy mini s2 pakt em niet, jammer scheelt mij een hoop punten hahahahaha. Gelukkig kunnen we vanaf nu even de schade inhalen.

 

En luister even hierna en verbaas je, verbaas je oprecht, wie dit niet mooi vindt heeft geen gevoel!

Noot:  ik weet dat er een aantal mensen zitten te wachten op een blogje, ze maken elkaar af op twitter maar helaas dames het gaat niet gebeuren. Mijn tip? Ga es lekker voor de buis hangen in plaats van twitter af struinen op zoek naar al die accounts die ik niet heb, believe heeft er 1 en niet meer volg ons op @believeartmusic BELIEVE