Kosta Portanger “Ontvangen in mijn hart”

image

Boekscout.nl presenteert met trots: Kosta Portanger

Ontvangen in mijn Hart

image

Ontvangen in mijn hart is een uiting van gevoel, emotie en beelden die Kosta Portanger intuïtief ontvangt en omzet in gedichten en schilderijen. Ongeveer één jaar geleden kreeg hij spontaan gedichtjes in zijn hoofd. Hij besloot ze op te gaan schrijven. Hij merkte dat de inhoud veelal ging over iets van zijn eigen processen of boodschapjes aan hem van het Universum. Datzelfde jaar werd hij wakker met een heel sterk gevoel van “ik wil schilderen”. Kosta had nooit eerder geschilderd. Door zijn gedichtjes en schilderijen te delen met anderen, merkte hij dat velen zich herkennen in de teksten of schilderijen.

Kosta Portanger :

image

“Ik ben geboren in Amsterdam en gedurende mijn jeugd voelde ik me vaak onbegrepen. Ondanks de nodige uitdagingen die ik tegenkwam op mijn levenspad, heb ik altijd mijn positieve instelling gehouden. Ik woon momenteel in Delft en hou me naast mijn creatieve werk ook bezig met spiritualiteit. Samen met mijn zoon geniet ik van de mooie tijd die we samen hebben en met mijn hond ga ik graag de natuur in om inspiratie op te doen.”

U kunt dit boek met ingang van vandaag bestellen.

titel: Ontvangen in mijn Hart U kunt het boek bestellen door op de button hieronder te klikken. De weg wijst zich dan vanzelf

auteur: Kosta Portanger aantal pagina’s: 110 geïllustreerd: ja uitvoering/formaat: paperback 20 x 20 cm

ISBN: 978-94-022-0273-1

vaste prijs: € 16,95

Een van de gedichten:

Alles anders

Stabiel, veilig, vertrouwd en zeker. En dan komt de man met de hamer langs en slaat alles uit elkaar. In één keer liggen alle puzzelstukken door elkaar. De puzzel is erg groot en je weet niet waar je moet beginnen, in het midden of aan de kant. Het deksel van de doos is weg, dus je hebt geen voorbeeld om te spieken hoe het er uit moet zien als hij klaar is. Het is best lastig… deze puzzel, deze kan je niet met meerdere maken het is een éénpersoonspuzzel. Sommige stukjes zijn weg en sommige kapot. Maar ik ga toch proberen hem te maken. Ook zonder. Ik maak er gewoon een nieuw plaatje van. Op tijd afmaken is niet nodig, ik heb alle tijd. Als hij klaar is zal het zo zijn als ik denk dat het moet zijn!

Boekscout.nl, Postbus 198, 3760 AD Soest, Boekscout http://www.boekscout.nl