In gesprek met Louise Lam European Asian Topmodel deelnemer

 

Louise Lam 22 jaar student doet mee aan de 1ste editie van European Asian Topmodel. Een nieuwe trend in topmodels. Tijd om een paar vragen te stellen aan deze getalenteerde dame. Maar blijf wel stemmen! Stemmen of sms 7733 vote asian louise.

 

Louise op de site van Asian Europe Topmodel staat dat je aan het afstuderen bent. Wat studeer je?

Dat klopt! Ik studeer Communicatie aan de Hogeschool Rotterdam. Ik ben nu bezig met afstuderen bij het bedrijf Kamp;V, dat is een Artist Agency met o.a. DJs GLOWINTHEDARK en Genairo Nvilla.

Duimen dat ik voor de zomer afgestudeerd ben!

Stel je wint wat gebeurd er dan verder?

Als ik win is het een bevestiging voor mij dat mensen mijn werk als model waarderen en een extra motivatie om verder te gaan waar ik mee bezig ben. Daarnaast moet ik ook kijken welke uitdagingen er worden aangeboden. Ik zal in ieder geval heel vereerd zijn en nog harder werken! De contest wordt voor het eerst gehouden. Spannend voor iedereen.

Wat verwacht je ervan?

Heel spannend! De eerste editie is altijd lastig, alles zit eigenlijk nog in een testfase. We zijn eigenlijk redelijk snel door de finale gegaan, een maand geleden hebben we de eerste meeting gehad en morgen is de finale al. Misschien zullen de volgende edities een stuk soepeler verlopen, maar ik vind het in ieder geval een eer dat ik heb mogen deelnemen bij de eerste keer! Ik heb in ieder geval een hele leuke tijd gehad en mocht ik niet winnen, ben ik weer een ervaring rijker.

Wat is je motivatie geweest om je in te schrijven. Het zal niet de eerste wedstrijd zijn waar je aan meedoet.

Lastig, ik heb er een tijd over getwijfeld. Maar onder het motto ‘You can’t win if you don’t try’ heb ik toch de gok gewaagd! Wat vindt je van de organisatie zelf? Ze hebben fantastische sponsoren en een prachtig programma uit de grond gestampt Ik vind dat ze het heel goed doen voor de 1e keer, het is toch lastig om met 12 modellen bij elkaar te krijgen en het uit te houden haha. De organisatie heeft ook verschillende photoshoots met verschillende top teams geregeld. Het is in ieder geval altijd erg gezellig en wanneer je vragen hebt krijg je erg snel antwoord. Ik ben erg benieuwd naar de finale!

Wat is uiteindelijk hetgene wat je graag wilt doen en uitdragen?

Ik vind modellenwerk erg leuk, er is geen ene keer dat twee opdrachten hetzelfde zijn. Elke keer sta je voor een nieuwe uitdaging om er iets moois van te maken op een andere manier. Ik blijf elke opdracht ook leuk vinden en ga elke keer met enthousiasme naar een klus. Ik hoop dat mensen kunnen zien dat modellenwerk echt mijn passie is en dat ze een Aziatisch model weten te waarderen.

Believe!