Burgerforum EU sta op tegen Europa Brussel moet niet alles willen beslissen! Teken de Petitie

https://www.burgerforum-eu.nl/

Europa. Goed voor de economie de vele subsidies je eigen knip als je veel wilt verdienen (dan ga je er werken) maar wat levert het ons op?

Steeds vaker horen we ACHTERAF wat ze daar hebben besloten. Daar in Brussel waar de liddle eh niet rijdende Fyra trein dagelijks (niet) aanwezige Europarlementariers verzinnen ze van alles. Hoe rond de goudvissenkom moet zijn, welke brandgevaarlijke zonnepanelen we moeten kopen, hoe groot de boterberg moet zijn, hoeveel plofkippen we eten maar vooral hoe een land steeds minder te zeggen krijgt en aan het handje van ene Rompuy le President mee moet lopen.

Regulering van bepaalde taken zoals fraude, zwarte lijst foute artsen, kartelvorming prima. Maar mogen we ook nog even zelf beslissen wat we BINNEN onze landsgrenzen moeten doen?.

Nederland staat bol van de schandalen het slechste en stoutste jongetje van de klas wordt nog stouter als we dit gaan accepteren. Neem drinkwater en privatisering zucht kuch. Waar bemoeien jullie je mee. Nog meer betalen? Ik las in een column ook al dat we binnenkort een belasting op zonuren kunnen verwachten. Leuk met die brandgevaarlijke zonnepanelen. En wat weten wij eigenlijk WAT ze daar doen? Behalve dat ruim 3000 politicie meer verdienen dan de Rutte norm (corruptie meegeteld).

Niets dus want stemmen doen ze ook al in het geniep. Weet jij wat ze doen? Ik niet het overzicht is zoek. We betalen onze eigen vakanties aan Griekenland zonder de reis te krijgen. Ambtenaren zijn omkoopbaar. Banken vallen om geruzie over de Euro. Keizerin Merkel die beslist bij elke top die er gehouden wordt en onze stem telt niet meer mee.

En dat is nu reden dat er een burgerforum is. WIJ willen zelf beslissen! Immers wie stemt hier op de Tweede Kamer jij en ik. Mogen we dan ook wat zeggen over die grote molensteen die boven ons hangt als een zwaard van Damocles?

Jan Bennink maakt dit initiatief voor iedereen duidelijk op een simpele manier. Door een initiatief voor een referendum (zijn ze gek op in Den Haag ahum). Hij maakt zich hard voor jouw stem! Doe mee en teken de petitie want laten we eerlijk zijn we willen toch niet dat Brussel beslist met ons parlement in Den Haag? Ik niet ik beslis zelf wat ik wil voor mijn ontbijt en wil Merkel niet in mijn tuin hebben. Het referendum is volledig gericht op het nemen van beslissingen waar we niet op zitten te wachten. Stiekeme bevoegdheden die er bij elke stemming bijkomen. Zoals op de site van het burgerforum zo mooi wordt vermeld “onze Democratie is al zo enorm uitgehold” we raken em kwijt als we zo doorgaan. Ik heb al getekend. Jullie tekenen toch ook?

Believe and we can make it happen!