Beeld rotonde Reggesingel | de Houtprijs door Ruurd Hallema STEMMEN!!!

http://www.dehoutprijs.nl/content/beeld-rotonde-reggesingel#

image

De inzending van Ruurd Hallema haal ik bewust naar voren. Het behoeft geen betoog dat ik een fan van Ruurd ben. Hij komt vrij regelmatig terug op mijn blog en daar ben ik trots op.

Ruurd maakt verbluffend mooie sculpturen. Of ze nu verfijnd zijn of magnifiek zoals dit houten sculpuur. Ruurd laat zichzelf zien in elk beeld. Ik ken hem als een fantastisch mens, prachtig gezin en dat voel je in zijn werk. Hier is een mensenmens bezig.

Een levenskunstenaar met een hart van goud die in mijn optiek deze competie moet winnen. Ook al ben ik dan “niet echt objectief”. Zijn werk raakt me, ontroerd me en brengt mij ook bij mezelf.

Iets wat in de woelige baren van mijn leven nu rust brengt. Dit houten sculptuur zie ik als een brug die je vanuit je ziel beklimd. Als je die dan hebt beklommen kom jij waar jij moet zijn!

Je levensdoel. De strakke belijning is de hardheid van ons bestaan. De verfijning de finesse die JIJ erin aan kunt brengen. De scherpe randen kun jij in je leven ook veranderen. Ga de diepte in zoals ik nu doe. Die diepte brengt je uit bij wij jij bent.

Ruurd is in staat omdat bij velen te laten voelen en laten we wel zijn. Er zijn prachtige werken om op te stemmen. Een ervan raakt je ziel. Dat is Ruurd.

2 gedachtes over “Beeld rotonde Reggesingel | de Houtprijs door Ruurd Hallema STEMMEN!!!

Reacties zijn gesloten.