Eileen Carey ontdekking Country newcomer music

http://www.reverbnation.com/eileencarey

One off the good parts off social media is having a international read blog popular twitter and facebook account.

Offcourse a long stay abroad dit the rest. Get to know people. It enriches your life! That is how I met Eileen country singer and she is good!!!!

Rising in the states she found me on twitter and facebook (I think due to my Americans friends) and asked me to listen to her new songs. Well Holland here is a rising star!

Open de link en laat je verassen. Omdat er veel muziek op mijn blog staat twitter en facebook bol staat van overseas vrienden trok Eileen de “stoute country boots” aan en twitterde of ik wilde luisteren… Ilse wat vindt je ervan was het eerste wat in me opkwam.

Eileen is een leuke spontane all American dame met pit. Een droom om met haar muziek verder te komen.

In Amerika rising weet ze natuurlijk dat Nederland Europapoort nummer 1 is. En Country is niet alleen beperkt tot een kleine groep. Luister laat je verassen! En ik zal Eileen eens een paar vragen sturen. Veel luisterplezier