Miranda Custic Schellingerhout, column over moeders en ongeboren kinderen

De vrouw komt van de hele andere kant van het land.

Ze is al een paar maanden zwanger en wilt dolgraag haar nog ongeboren kindje voelen.

We beginnen met de eerste sjamaanse workshop sessie waardoor ze helemaal in haar energie komt.

Vervolgens laat ik haar in haar eigen lichaam naar binnen gaan…afdalen in haar eigen baarmoeder.

Ik zie een blond jongentje.

Ze dacht steeds dat ze een meisje zou krijgen, maar op de echo die pas gemaakt is was inderaad te zien, dat ze een jongentje verwacht.

We krijgen beiden een beeld, dat ze haar kindje al in haar armen koestert.

Ik hoor, dat de naam een lichtelijk probleem geeft.

“Ja, omdat ik aldoor het gevoel had, dat het een meisje zou worden, had ik alleen meisjes namen.”

Ik zeg haar, dat ze de twee namen die ze heeft aan haar kindje moet vragen welke hij wilt hebben.

Ze weet niet goed hoe het te vragen en te weten wat het antwoord is.

De geesten geven in dit geval of een antwoord of een warm gevoel bij de juiste naam.

Ze hoeft mij de naam niet hardop te zeggen…ik laat haar zelf communiceren met haar nog ongeboren kindje.

Een warme gloed glijdt over haar lichaam.

“Oh, dit voelt zo heerlijk, zo mooi…”

Ze vraagt hoe het karakter is van haar kindje.

Haar kleine mannetje laat zien hoe hij zal zijn; creatief, lief, een half vol glas type kindje, een zondagskind en filosofisch.

“Dan heeft hij het creatieve van mijn partner en het filosofische van mij.”

Het mannetje laat zien, dat door zijn geboorte zijn moeder eindelijk haar paranormale gaves naar buiten zal durven tonen.

Na een tijdje laat ik haar weer terug keren in haar zelf.

Als ik bezorgd ben om de lange rit die ze alleen en zwanger naar huis moet maken, zegt ze tegen mij…”Dit was het echt allemaal waard. Ik ben zoo blij. Mag ik je een knuffel geven…”

4 gedachtes over “Miranda Custic Schellingerhout, column over moeders en ongeboren kinderen

      1. Annie de Bruijn

        ik heb met reiki zwangere vrouwen behandeld en voelde duidelijk twee verschilende soorten energie mooi he?

Reacties zijn gesloten.