Column Miranda Custic Schellingerhout, sjamaan

De grote man heeft een leuk gevoel van humor.
“Wat heb ik gemerkt van de voorgaande sessie’s…hmm…”
Hij en zijn gezin zijn in de loop van de jaren aardig geisoleerd geraakt en hebben veel problemen met buren en anderen ondervonden.
De zoektocht naar gelijkgestemden zijn ze nog mee bezig geweest.
Vaak als mensen daar naar op zoektocht zijn, zijn ze eigenlijk op zoektocht naar zichzelf.
Het is een harmonieus gezin die wel eens wat meer mensen en extra gezelligheid van buitenaf zouden willen hebben in hun leven.
Hij is dol op paarden en heeft er ook een.
Ik zie, dat hij daar zichzelf helemaal lekker in kan verliezen.
De vorige keer waren we naar zijn kern gegaan, maar ik zie dat deze nog niet voldoende door is geresoneerd om door te kunnen gaan naar de 6e chakra.
Hij loopt met gebogen hoofd onrustig door zijn kern.
Ik zie, dat zijn hoofd niet goed op zijn romp zit.
Een beeld van Langnek uit de Efteling verschijnt voor mijn ogen.
De afstand tussen het hoofd en het lichaam is te ver.
Ik daal af en zie dat zijn wortel chakra niet verbonden is met zijn ruggegraat.
Ik stuur de energie vanuit zijn kern weer door hem heen en wil de lange nek energetisch korter maken, maar zie dat Langnek afdaalt.
Huh?
De nek gaat naar zijn wortel chakra en even later wordt de verbinding herstelt met zijn ruggegraat.
Nu is de rust in zijn kern gekeerd.
We gaan door naar zijn 6e chakra.
Ik krijg een beeld te zien, dat hij alle kanten op kijkt om te zien wat hij wilt.
Dan verschijnt er een beeld van een grabbelton in de vorm van het TV spel Lingo.
Grabbelen naar een bal wilt hij niet.
Hij wilt er velen, maar wel al duidelijk kunnen zien welke.
Hij betreedt zijn 6e chakra, maar deze is vol met lagen mest die jaren opgestapeld zijn.
Telkens weer een nieuwe laag op de oude laag gegooid, maar niet opgeruimd.
Hij moet zijn stal als het ware flink uitmesten en geheel schoonmaken.
Alles verdwijnt via de 6e chakra naar buiten.
Uiteindelijk is alles schoon en voelt hij zijn hoofd opgeruimd.
Rust is er in zijn lichaam en geest.
Klaar om binnenkort uit te vliegen…