Om in te lijsten zo mooi, Mirande Custic Schellingerhout sjamaan

Een leeftijdgenoot gaat opgewekt tegenover me zitten.
We kennen elkaar al langer.
De man die was doorgestuurd door zijn zus.
Hij, die niets met het paranormale had; eerst zien dan geloven.
Nu weet hij wel beter.
Telkens weer als hij komt zegt hij; “Ja, ik kan niets anders zeggen, maar alles wat je steeds hebt gezegd klopt.
Alleen de tijd is wel moeilijk, maar uiteindelijk is het wel allemaal zo.”
Vroeger zei ik altijd; boven kunnen ze niet klok kijken.
Nu weet ik wel beter.
Wanneer jij zelf er aan toe bent, zullen de dingen gaan gebeuren die gezien zijn.
Ooit had deze man een intense liefde gehad.
De dood had hun al heel jong van elkaar gescheiden.
Deze intense liefde had hij nooit kunnen loslaten.
Hij trouwde.
Kreeg een prachtige zoon, maar is nooit meer echt gelukkig geweest.
Zij was er altijd.
De jaren gaan voorbij.
De sessie’s laten verandering zien in zijn leven.
De ommezwaai op de weg naar zichzelf.
Een scheiding volgt met de nodige schuldgevoelens naar zijn zoon toe.
Mooi als je ziet hoe de kosmos hem begeleid op zijn levenspad.
Zijn overleden vader en vriendin zijn vaak aanwezig tijdens de sessie, maar ook in zijn leven.
De man en zijn zus.
Twee hele mooie mensen.
Zowel innerlijk als uiterlijk.
Eigenlijk te goed voor deze maatschappij.
Te netjes.
Altijd zichzelf wegcijferend voor een ander.
Resultaat is hetzelfde als bij please gedrag; je wordt overlopen.
Ik kan echt genieten als ik de veranderingen zie bij de mensen.
Nu kwam hij en vertelt, dat hij haar weer heeft ontmoet.
Alleen nu in levende lijve.
Ik had hem gezegd te gaan daten.
Niet zichzelf te gaan verstoppen achter zijn zoon.
Dat was hij inderdaad gaan doen en kwam hij haar tegen…
Het evenbeeld…de verwezenlijking van zijn grote intense liefde.
Dertig jaar en een paar kinderen verder.
Soms zie ik iemand die na zo’n tijd zijn of haar jeugdliefde terugvind en verder gaan.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik laat de geesten me leiden welke kant we opgaan in de sessie.
We gaan naar de sjamaanse trancereis.
Ik laat eerst de Goddelijke gouden energie vanuit zijn 8e chakra naar beneden over hem heen gaan.
Daarna gaan we naar zijn sjamaanse levensboom.
Ik laat hem afdalen naar zijn wortels; zijn verleden.
Ik zeg hem, dat ik met hem mee ga.
Bij hem ben.
Waarom…ik voelde bij hem een bepaalde angst om naar het verleden toe te gaan…alleen…
We dalen af en helemaal onderaan staat ze op hem te wachten…haar handen reikend naar hem.
Ik zie hoe hij haar handen vastpakt.
“Ik zie haar gewoon voor me staan, ” hoor ik hem zeggen.
Mijn ogen blijven gesloten, terwijl ik bezig ben met hem de trance reis te maken.
Hij laat haar handen los en gaat heel snel naar boven.
Om lucht te krijgen.
Ik laat hem daarna weer afdalen.
Ik herhaal, dat ik met hem meega.
Dan zie ik hoe alle wortels van zijn sjamaanse levensboom door haar energie die ze via haar handen aan hem doorgeeft, worden gevuld met levensenergie.
Er wordt verder niets gezegd.
De stroming is voldoende.
Na een tijdje laat zij de handen los en gaat hij rustig zijn weg naar boven.
Naar het heden.
We openen onze ogen.
“Je hebt me weer aardig te pakken,” zegt de man.
Hij veegt de tranen van zijn gezicht.
Zonder gene pakt hij een tissue.
Dat is het mooie van individuele sessie’s.
Je kan jezelf zijn.
Mijn ogen zijn ook betraant.
Ik veeg mijn eyeliner maar wat weg.
Meteen laat ik hem doorgaan naar zijn sjamaanse levensboom in het heden.
Met de vrouw naast hem die hij heeft leren kennen.
Zijn overleden vriendin draait rondom hun.
Hij was bang, dat hij haar nu voorgoed kwijt zou zijn.
Hiermee gaf ze aan, dat ze zowel in het verleden, heden, maar ook in de toekomst aanwezig zal zijn.
Ik ga nog even met wit licht compleet in contact met zijn hoger zelf door zijn hormonen in combinatie met zijn spieren en verkrampingen.
Daarna zit hij met een mooie gloed op zijn gezicht op het kleine praktijk bankje.
De gloed op het gezicht van een man die ruim dertig jaar eigenlijk niet had geleefd.
Dood was gegaan bij het overlijden van zijn grote intense liefde.
Een mooie man.
Ik ben zo blij voor hem.
De rust is in hem gekeerd.
Hij is nu echt klaar voor een nieuwe toekomst.
Bij weggaan durft hij me voor het eerst een knuffel te geven.
“Dank je wel…”…
Dank je wel voor een gave om mensen zo gelukkig te maken…