Column Mirande Custic Schellingerhout, Sjamanisme, mensen helpen

Vandaag staat het vervolg consult met de Russische vrouw.

Via de telefoon zend ik de energie naar haar en vertel haar dochter wat ik zie en ervaar.

Zij vertaalt het weer in het Russisch aan haar moeder.

De vorige keer was haar moeder steeds best timide op de achtergrond aanwezig.
Stilletjes.

Ik wil naar haar kern gaan, maar haar overleden man komt door.

Eerst wilt hij in haar gaan.

Haar hem laten voelen.

Wanneer de man in haar gaat, voel ik dat de vrouw zich nog steeds heel erg beheerst.

Ik zeg tegen haar dochter, dat haar vader vraagt aan haar moeder los te laten.

Dan ineens begint de vrouw te snikken.

Dit is wat de overleden echtgenoot wilde doorgeven…voelen…niet afsluiten voor al het leven.

Ze had niet meer geleefd na zijn overlijden.

Haar leven was meteen stil komen te staan.

Ik voel dat al haar vaten zowat gezwollen zijn van ingehouden emotie’s.

Daarom laat ik de energie nu ook door de vaten gaan.

Ik zie hoe haar overleden echtgenoot haar omhelst.

Kusjes geeft op haar wang.

Zoveel liefde.

De warmte trekt door lichaam en geest van de vrouw.

De spanning en verkramping trekken uit haar.

Na de sessie hoor ik van de vader, dat moeder en dochter elkaars handen moeten vasthouden.

Nu laat ik de energie via hem om hen en door hun heen stromen.

Ik hoor; “Aderlating.”

De dochter vertaalt het aan haar moeder en die begint te lachen.

Haar lach is nu duidelijk aanwezig.

Ze beaamt, dat het voelen van haar man inderdaad aanvoelde als een aderlating.

De druk was weg.

Het mooiste van al…ze durfde weer te voelen…

6 gedachtes over “Column Mirande Custic Schellingerhout, Sjamanisme, mensen helpen

      1. Isabel Blanco

        Die Miranda zo mooi wat ze doet, hoe ze het omschrijft en dat IK het mag plaatsen, i am blessed

Reacties zijn gesloten.