Colum Miranda Custic Schellingerhout

Een dynamische vrouw zit in mijn praktijk.

Ze is gewend om het leven met beide handen sterk aan te pakken.

Een aantal vriendinnen is ze aan de dodelijke ziekte kwijtgeraakt.

Het heeft haar emotioneel heel veel gekost. Ze waren altijd zeer close.

Ze steekt veel tijd in haar werk en doet dit ook vanuit een sterk gevoel van toewijding.

Net zoals zij altijd met haar vriendinnen en nog steeds haar ex man omgaat.

Haar eigen verdriet wegstoppend.
Doorgaan.

Ze is hier voor de Verlichting sessie. De vierde van de eerste workshop sjamanisme.

“Volgens mij ben ik er nog niet klaar voor hoor, ” zegt ze.

Ik voel haar hoge ademhaling.

De druk op haar voorhoofd.

Ze bleek de laatste weken veel hoofdpijn te hebben gehad.

Dat zie je vaak als de 6e chakra lang onderdrukt is geweest en nu helemaal bevrijd wilt zijn.

We gaan door haar lichaam en geest en komen uit bij de pijn in haar baarmoeder.

Eens heeft ze een kindje weg laten halen.

Ik voel, dat ze inderdaad niet naar haar Verlichting kan komen.

Ze blokkeert.
Weer de angst.

Ik kijk of ik het kindje in haar kan laten gaan. Al was het nog zo pril.
Kosmisch groeit het kindje wel mee.

Toch kan ik het kindje, een dochter, niet in haar laten gaan en kijk wat de geesten me vertellen.

Ik krijg een beeld, dat het kindje nog in haar buik zit.
In haar baarmoeder.

Ik zet energetisch haar kindje tussen haar handen.

Ze voelt warmte, zegt ze.

Daarna het verdriet.

De warmte van het kindje komt naar haar toe….het is goed zo…hoor ik.

Ik laat het kindje symbolisch uit haar baarmoeder gaan.

Ineens begint de vrouw heftig te huilen.

Ze haalt hortend en stotend adem en zegt;”Ik kan weer ademahalen! Ik heb het steeds zo benauwd gehad alsof ik stikte.
Wat een bevrijding!”

Nu kan ik de sessie vervolgen naar de Verlichting.

Symbolisch zie ik hoe ze als een adelaar haar nest maakt.

Ze doet er symbolisch wat leem bij om het stevig genoeg te maken, zodat er niets doorheen zou kunnen vallen.

Haar kindje is bij haar.

Nu laat ik haar uitvliegen van haar nest.

Symbolisch als een adelaar vliegt ze weg…met een klein adelaartje naast zich…