Column Miranda Custic Sjamanisme, de impact van sexueel mistbuik

De Engelse vrouw komt stralend binnengewandeld.

Spannend zegt ze.

Dit is haar vierde en laatste sessie van de eerste workshop sessie’s.

Ze heeft een heel eind afgelegd om hier te komen, maar ook symbolisch een heel eind emotioneel afgelegd.

Als kind misbruikt door de kerk en haar vader en nu zorgend voor haar vader.

Het voelt net alsof de rollen zijn omgedraaid zegt ze.

Ene kant zit er nog de boosheid voor wat hij haar heeft aangedaan, andere kant is er niemand die voor hem wilt zorgen.

Mooi deze zuivere geest van de vrouw.

Zo onvoorwaardelijk toch kunnen liefhebben ondanks haar leed, zie je doorgaans niet veel van kinderen naar hun ouders. Andersom eerder wel.

Ik voel haar 6e chakra nog volop in beweging.

De energie laat ik verder stromen en we gaan naar haar 7e chakra.

Deze kan ik nog niet openen.

De boosheid zit nog teveel in haar lever.

Na het onluchten van de lever symbolisch, gaan we alsnog naar de 7e chakra.

Ik zie dat ze de opening zelf als het ware aan het maken is.
Ze wilt als het ware haar lichaam, haar verleden uit.

Ik voel dat ze zich schuldig voelt om wat ze voelt naar haar vader.

Ene kant wilt zij hem helpen, andere kant ziet ze hem nu ook eens lijden.

Een verlossing….hoor ik.

Toch kan ik haar nog niet op haar kroon chakra laten plaatsnemen.

We gaan nu naar haar hart.

Symbolisch is deze helemaal verkramp en verschrikt.

Torture…was het, hoor ik.

Ik laat haar hart contact maken met haar kern en haar lever en ga toch weer de weg terug naar de kroonchakra.

Nu gaat ze symbolisch op haar adelaarsnest zitten.

Ik voel haar kracht in zich toenemen.

De verbindingen zijn nu steeds sterker aan het worden.

Als ik haar heb laten aarden vanuit dit bewustzijnsniveau, zie ik haar symbolisch als een adelaar gaan staan.

Ze flappert met haar vleugels om de stijvigheid eruit te laten vloeien.

Nu laat ik haar vliegen…weg van het verleden…

Weer hoor ik…verlossing…