Column Miranda Custic-Schellingerhout

De rustige jongeman is er nu voor de derde workshop.

Deze is weer sterker en hoger in de energie trilling, dan de twee voorgaande workshop sessie’s sjamanisme.

Ik laat de Goddelijke gouden energie van bovenaf van zijn 8e chakra op hem neerdalen.

Beetje sceptisch doet hij even zijn ogen open; “Goddelijke gouden energie…?”

Ik laat me er door niet verstoren en laat de energie nu rondom hem stromen.

Ik laat hem op bepaalde manieren zijn handen houden en stuur naar zijn handen de Goddelijke gouden energie.

Onder zijn hand plaats ik hemzelf energetisch.

Nu laat ik hem zelf zijn eigen trance reis maken.

Ik laat hem gaan naar zijn eigen sjamaanse levensboom.

Als ik hem mee voer naar de wortels, de beneden wereld ofwel het verleden, wordt mijn hand sterk naar beneden getrokken.

Loodzwaar voelt deze ineens aan.

Ik krijg een beeld van zijn wortels.

Alle energie die je als het ware als water bij je boom geeft, stroomt naar de wortels door.

Sjamanistisch gezien, was hij zijn energie steeds aan het kwijt raken, omdat het zware beproefde verleden hem nog steeds erg veel energie kostte.

Ongewild voedde hij nog steeds het verleden, aangezien we samen ook geen nog aanwezige trauma van die tijd konden vinden.

Ik liet hem zelf de gouden Goddelijke energie naar zijn wortels stromen.

De wortels vullen, zodat de energiestroom gestopt kon worden.

Hierna zag ik hem zelf op de aarde gaan stampen.

Ik vraag hem wat kan je nu zien.

Met zijn ogen dicht hoor ik; “Ik zie een dikke stam.”

Dat is zijn heden. Nu vanuit een sterke basis.

Ik zie bij de stam meteen kleine takjes en groene blaadjes ontsproten.

Ik zeg echter nog even niets.

Vraag hem verder te gaan kijken naar zijn levensboom, nu zijn verleden verledentijd is geworden.

“Ik zie veel groene blaadjes.”

De groene blaadjes is het voorjaar, de groei van het nieuwe.

Weer laat ik hem verder kijken en hij zegt; “Ik zie in de takken blanco plaatjes.”

De plaatjes staan voor hem voor nieuwe gebeurtenissen in de toekomst zonder de balast van het verleden.