Column Miranda Custic Schellingerhout

In eengedoken zit de man tegenover me.

Ik begin meteen.

Op de een of andere manier moet er niet gesproken worden op wat ik nu zie.

Ik krijg een beeld van een hond. Zittend en opgesloten in een zeer kleine kooi.

Grommend kijkt hij angstig om zich heen. Verwachtend, dat hij van alle kanten zou worden aangevallen, maar hij zit helemaal vast.

Hij heeft jaren gekooid geleefd.

Zijn bijna ex vrouw komt door.

Ik krijg een zeer negatieve energie te voelen.

De man is altijd veel te aardig geweest.

Te goed gelovig en van vertouwen.

Ik zie hem lopen op een grote prairie.

Vanuit de bosjes komen af en toe hyena’s op hem af.

De grootste is zijn ex vrouw.

Er zit veel negatieve energie rondom hem.

De sjamaanse energie laat ik door zijn aura gaan.

De schoonmaak van alle negativiteit.

Hij heeft het altijd zo netjes willen doen.

Normen en waarden sterk van zijn ouders meegekregen.

De hyena voelt zowat als een ware duivelin aan.

Ik voel zijn eigen kracht toenemen.

Voel ineens sterke verkramping en vraag hem of zijn ex vrouw iets met haar spieren heeft.

De vrouw is in een rolstoel beland en geeft hem de schuld.

Hij voelt zich niet schuldig. Nee, maar hij verdedigt zich wel.

Dat leidt naar parasitair gedrag van haar ten koste van zijn energie.

Is het karma vraagt hij?

Ineens zie ik een beeld van een oude film.

Ik vraag hem of hij de film; Who pays the ferryman kent.

Nee, die kent hij niet.

In de film gaat het over een Britse man die stapel verliefd was op een Grieks meisje.

Haar oma wilde echter niet, dat ze met elkaar om zouden gaan en liet de remmen onklaar maken van zijn auto.

Echter het meisje nam daarna zijn auto mee en reed zich te pletter in het ravijn.

Na het horen van dit nieuws, kreeg de oma een beroerte.

Ze kon niets meer bewegen. Ook haar ogen niet.

Voor haar zette de Brit de foto van haar kleindochter, zodat ze altijd zal weten wat ze had gedaan en vooral de pijn zou voelen.

Zo sterk deze gevoelens en beelden doorkrijgen kan alleen maar om een zeer slecht persoon gaan.

Alleen, de kosmos rekent vanzelf met hun af…